De bomen vangen overigens best veel condensaat af zolang het dooit,het is echt alsof het regent hier als je onder een boom gaat staan.
Minder dan zestig meter zicht momenteel en het lijkt al te vriezen ook omdat er amper nog condens uit de bomen drupt.
Deze site laat dat ook zien...
Weeronline Eelde
Waar is niels liuwarder? sneeuwt het echt bij jou
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Een paar jaar geleden was het bij mij vrijwel droog in de straat, terwijl er even verderop in de wijk enkele centimeters sneeuw lag.
Een paar jaar geleden was het bij mij vrijwel droog in de straat, terwijl er even verderop in de wijk enkele centimeters sneeuw lag.
Vanmorgen was alles hier wit van de rijp en dat smolt pas tegen het middaguur weg
Bovendien wilde mijn auto met moeite nog starten wegens gare accu en dat is natuurlijk een echt winter scenario
Valt mij overigens nog mee omdat deze accu vorige winter eigenlijk al vervangen had moeten worden,maar ik ben zo'n Sjonnie die dat uitstelt tot die echt rigor mortis is he
Bovendien heb ik altijd extra stroom bij voor onderweg dus die accu heb ik niet echt nodig ook
is te hopen dat die depressie doortrekt naar midden europa,je moet eens zien van hoe ver die lucht aangezogen word,aziatisch rusland
als het uitkomt zal het wel heel koud worden denk ik,hogedruk is ook wel erg hoog boven groenland,die ruim je niet zomaar op
zal ook veel sneeuw vallen denk ik | Gewijzigd: 14 november 2011, 17:48 uur, door Jens
Dat ding heeft volgens de kaart 1075 hpa . De hoogste luchtdruk ooit gemeten is 1083,3 hpa
als het uitkomt kan het volgens mij wel eens winterweer zijn van begin december tot eind januari en misschien zelfs februari
hoog moet dan nog wel wat opschuiven naar het zuidoosten | Gewijzigd: 14 november 2011, 17:57 uur, door Jens