Foto gemaakt door Alexander Venema
EDIT: Foto komt er raar (groot) op, iemand een idee hoe dit op te lossen is? | Gewijzigd: 14 november 2011, 09:59 uur, door Ventus
Volgende nacht ergens de eerste matige vorst ?
gemiddelde temp kaartje Ndl gisteren
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Hier schijnt het zonnetje heerlijk maar voelt echt verschikkelijk koud aan!!!
De tijdsindeling kun je instellen bij je forum instellingen.
Plaatje ziet er indrukwekkend uit. Zéér hoog op groenland met een behoorlijk laag iets in het zuiden van Scandinavie. Isotjes liggen kort bij elkaar op de Atlantische Oceaan. IJsland zal het flink te verduren krijgen haha (en ook Schotland zal wel iets meekrijgen).
Deze aanvoer van koude poollucht over het relatief warme oceaanwater zal zéker ook gevolgen hebben!
Ook over NE/BE liggen de Isos dicht bijelkaar, zie ik ook enigszins terug in de pluim op vrijdag... Wordt een guur dagje denk ik zo.
Hier is het inmiddels weer lekker helder. Vanmorgen vroeg wel lichte nachtvorst -1/-2, maar ijslaagje was bij de allereerste zonnestralen weer verdwenen.
Zie wat er op 1500 meter gaat gebeuren bij IJsland:
Deze aanvoer van koude poollucht over het relatief warme oceaanwater zal zéker ook gevolgen hebben!
Ook over NE/BE liggen de Isos dicht bijelkaar, zie ik ook enigszins terug in de pluim op vrijdag... Wordt een guur dagje denk ik zo.
De kaart die getoond werd gaat over woensdag 30 november (16 dagen vooruit dus), hoe kun jij daar dan iets van terugzien in de pluim op komende vrijdag ???
Trouwens, dat Groenlandhoog is een fictief hoog, iets om altijd in het achterhoofd te houden gedurende de wintermaanden...
Neerslag verwachting in de laatste pluim op vrijdag.
Edit: Ietsje ingekort | Gewijzigd: 14 november 2011, 11:38 uur, door Ossekop