Woensdag zal het hogedrukgebied zich gaan verplaatsen van het zuiden van Zweden naar het oosten van Europa en wordt in het hele land met een zuidoostelijke stroming drogere lucht aangevoerd. Het belooft een mooie dag te worden met veel zonneschijn en het blijft overal droog. Middagtemperatuur tussen 5 en 10°. De wind waait matig en komt uit het zuidoosten. Donderdag krijgen we te maken met een weersverandering. Maar het zuidwesten vaker bewolkt en kan een zwak front wat lichte regen afleveren. De wind draait naar het zuiden tot zuidwesten en de temperatuur gaat omhoog naar ongeveer 10°. | Gewijzigd: 14 november 2011, 07:44 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Uit de streken waar de lucht uit "aangezogen" wordt is het niet warm (dat weet ik wel) maar kaarten zullen meer duidelijkheid moeten brengen in de komende tijd | Gewijzigd: 14 november 2011, 07:56 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Verwachtte het ook eind november in mijn verwachting. Maar goed, pluim weer ietsjes kouder dan de vorige. Oper zal vrijdag, zaterdag en zondag nog wel bovenin hangen | Gewijzigd: 14 november 2011, 08:35 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Nu moet ik naar school, maar moet ik eerst ruiten krabben, gelukkig op tijd opgestaan!
Die kaarten zeggen mij trouwens nog steeds niets, hoevaak ik er ook naar kijk. Ik ga er dus vanuit dat geel-oranje-rood warm is en blauw-paars koud .
Het enige constante in de pluiimen is dat de oper en control continu veranderen.
we wachten af.