http://www.onweer-online.nl/android-app/
'kijk net naar de pluim en de control heeft er op het laatst zin in temperatuur niet meer boven nul en op het eind een mooi pak sneeuw voor dat er mensen over gaan zeuren.. natuurlijk weet ik dat dit nog 100 gaat veranderen.'
Niet veel onderbouwing en geloof er niet echt veel van? Reactie is trouwens 5min geleden geplaatst | Gewijzigd: 13 november 2011, 21:43 uur, door martYn
ik geloof die pluimen dus niet meer he. Klopt bijna nooit. Kan iemand laten zien met een pluim van een week oud of die klopt met de datum van vandaag? Gaan we is zien of de temperatuur klopte;)
Vorige week
Vandaag
Was de pluim van vanochtend 10.00 uur.
Ben benieuwd naar de volgende over een paar minuutjes.......
Aldus Reinier van den Berg....
Aldus Reinier van den Berg....
De oper ja, maar de leden zien het even iets anders
@Romanie kan jij even handtekening veranderen Is al voorbij | Gewijzigd: 13 november 2011, 22:13 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
@Romanie kan jij even handtekening veranderen Is al voorbij
Ik denk dat hij wel gelijk heeft, aangezien het gemiddelde rond 10gr ligt en daarnaast zie ik na woensdag geen vorst meer in de berekening. Dit is al een aantal runs het verhaal.
23ste zie ik het wel
Ergens tussen 24 en 30 november gaan de temperaturen (fors) dalen en zijgt Koning Winter definitief neer in ons prutlandje.