Is de beste man nu een instituut op meteorologisch gebied of gewoon een pipo de clown?
Ja dat wil ik nu ook wel eens weten, klopt die verwachting of is het een grap?
Is de beste man nu een instituut op meteorologisch gebied of gewoon een pipo de clown?
Ik weet niet wat ik van hem moet denken, feit blijft wel dat hij continu door iedereen afgerekend wordt op die superstorm, maar de mensen die hem volgen weten ook dat hij met zijn lange termijn verwachtingen bizar goed erbij zat
Ik hoop het wel (als het blad tenminste echt weg is...) Ik ben meer dan de stormen dan van de winter. Meer van spektakel dan van "romantisch fotogeniek we gaan met zijn allen wandelen weer".
Maar daarbij waren er zeer veel die ene begin van de winter vanaf half november voorspelden. Dat het nu een beetje vriest in een paar plekken van het land zou ik echter nog als "niet abnormaal in november in Nederland" en niet als " het begin van de winter" ....
Alle kaartjes en pluimen geven een kans op al dan niet koud weer voor de komende weken, voor de rest van het seizoen nog niet. Mochten er nu al voorspellingen opvereen komen met het horror scenario, dan kan dat zeker op dit moment net zo goed berusten op een (on-)gelukkig toeval.
Dat zouden we met meer voorspellers moeten doen... Helaas slaagt de (on-) opletende lezer er niet altijd in om onderscheid te maken tussen iemand die het heel eenvoudig brengt ( ut gaat kouder worden) of iemand die het wat uitgebreider doet ( we gaan lage temperaturen meemaken van rond de -x graden, met een bepaalde hoeveelheid bewolking, zo hard gaat het waaien en er valt een bepaalde hoeveelheid neerslag). Als er dan afwijkende neerslag komt, of afwijkende wind of de temperatuur zit er twee graden naast, dan heeft de tweede persoon het in de ogen van hel volk slecht gedaan en de eerste goed.... | Gewijzigd: 13 november 2011, 10:11 uur, door jcroon
Als we Corbyn moeten geloven gaat het hele noordelijk halfrond vanaf december de ijstijd in. De beste man spreek zijn verwachtingen uitsluitend in extremen uit, en dat maakt hem in mijn ogen ongeloofwaardig.
Ik hou het maar bij de verwachtingen van Johann en Jan. De precisie van hun verwachtingen heeft me al meerdere malen de koude rillingen bezorgd . Al zou het helpen als Johann zijn winterfoto weer in zijn profiel plaatst, die met zijn dikke sneeuwjas aan haha!! | Gewijzigd: 13 november 2011, 10:25 uur, door Reutel
Ik zag het wel hoor. Maar moet nog zien of het werkelijkheid wordt. Ik vind het nog te langzaam afkoelen 's nachts daarvoor. Hoewel het vanochtend ook -3 daar was.
Nu maar hopen dat het doorzet .
Even niet zo serieus; Als er nou ook 13 dagen eerder sneeuw zou vallen, zou dat dus vandaag zijn!
hier aan de kust is er geen wolkje aan de lucht en eindelijk zien we het zonnetje nog een keer alleen jammer dat het vannacht niet onder de 5granden is geweest
Tevens ook wind stil.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Twenthe is toch gewoon "Oosten", niet "Noord-Oosten"?
Maar ik heb hem gezien , ik durf nog geen conclusies daaruit te trekken.
Als het voorjaar nu ook eens 13 dagen eerder zou beginnen... | Gewijzigd: 13 november 2011, 10:54 uur, door jcroon
De mist lijkt toch ook richting Belgische kust te trekken. Hier Knokke in de mist.
zie http://surfersparadise.be/beachcam