Mja, ik heb dan wel een lage auto, maar mijn voorruit zit wel wat hoger dan 10 cm.
De temp zakt hier per minuut, geloof dat onder straling een auto ruit al bij plus 2 op 2meter niveau kan bevriezen | Gewijzigd: 12 november 2011, 00:00 uur, door Shadow112
Hier de nieuwe seizoensverwachting van het NCEP.
http://www.cpc.ncep.noaa.gov/products/anal...es3/euT2mProbSe
(ik hoop dat de link nu wel werkt
http://www.cpc.ncep.noaa.gov/products/anal...es3/euT2mProbSe
(ik hoop dat de link nu wel werkt
Link doet het niet
Bij mij is het 5,2 °C.
Ohja, en het ruikt alvast naar ijsbaan. Goed teken!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ik denk dat hij deze bedoelde
http://www.cpc.ncep.noaa.gov/products/anal...uT2mProbSea.gif
(Je moet naar de afbeelding zelf linken en niet de url bovenaan linken ) | Gewijzigd: 12 november 2011, 00:32 uur, door samverhoeven
Ik kijk normaal gezien ook niet naar NCEP, ik dacht ik help hem even met die link.
Zie er goed uit zo. Hopelijk is het over 16 dagen nog zo. De vraag is echter in welke mate de hoge temperatuur van de oostelijke Oostzee (meer dan 3 °C warmer dan normaal over 1965-1986) en de Finse meren een rol kunnen spelen bij de transportkou die dan aanwezig is.
Bron: http://en.ilmatieteenlaitos.fi/ice-conditions | Gewijzigd: 12 november 2011, 00:58 uur, door Ben47