Ik dacht plaats de link even, is wel interessant wellicht.
http://www.knmi.nl/klimatologie/geografisc...ten/archief.cgi
Volgens mij zijn dat de neerslagsommen per dag, en niet de sneeuwhoogtes;)
Even wat rustiger reageren kan ook wel
Maar goed, er zit zeker een kern van waarheid in zijn verhaal. Kijk maar naar vorig jaar. De eerste sneeuw in November en na de kerst begon het al met dooien en toen werd het niks meer. Natuurlijk is zijn resultaten in het verleden geen garanties voor de toekomst, maar ik denk dat vele hier de winter liever half-december zien binnenvallen. Al is het maar vanwege de winter van vorig jaar | Gewijzigd: 11 november 2011, 18:20 uur, door onno333
Nice kaartje Krijg er helemaal zin in
Hoeft ook niet, EC en GFS zitten nooit met elkaar op 1 lijn. Kan me herinneren van vorig jaar dat deze kaarten beter voor elkaar had dan GFS | Gewijzigd: 11 november 2011, 19:41 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Je schrijft het ook niet voor de mensen die het nier waarderen maar voor de mensen die het wel waarderen. Zoals ondergetekende. Niet dat ik de stukjes van Johan niet waardeer hoor. Wat mij betreft schrijven jullie beide je eigen verwachting dan kunnen we ze vergelijken en erover van gedachte wisselen. Ik weet zeker dat ik er veel van zal leren.