Doet me denken aan een zeer schrale, zonnige, koude winterdag | Gewijzigd: 11 november 2011, 13:23 uur, door weerfreak
Nee hoor, december 1962 was ook al aan de winterse kant,
Inderdaad vooraf gegaan door een vrij warme november. Maar dat zeght niks want ergens in het vorige winterdraadje heb ik de extreme novembers uitgezet tegen de Hellman waarden van de winters op die november en een extreem warme of extreem koude november zegt niet veel. Na een milde november maar twee extreem koude winters, het aantal extreem zachte winters is hoger.
Inderdaad vooraf gegaan door een vrij warme november. Maar dat zeght niks want ergens in het vorige winterdraadje heb ik de extreme novembers uitgezet tegen de Hellman waarden van de winters op die november en een extreem warme of extreem koude november zegt niet veel. Na een milde november maar twee extreem koude winters, het aantal extreem zachte winters is hoger.
aan de winterse kant,kan ik geen winter noemen.
VOLOP winter noem ik winter!
Hoop dat december toch veel goed gaat maken kwa winterweer. | Gewijzigd: 11 november 2011, 15:32 uur, door pakkie
En dat hangt dan een beetje ervan af wat je verwacht. Maar toegegeven dit jaar wordt er wel een rommeltje van gemaakt. Maar goed wie weet wat de winter gaat brengen (tis nog herfst het kan nog )
Ga dan verhuizen
Ik vind het wel prima zo. Nooit te warm nooit te koud, altijd er lekker tussen in met weinig extremen
Al mag het van mij meer onweren
Ja inderdaad. Ik ben vergeten dat bij mijn bericht te zetten.
Hoop dat december toch veel goed gaat maken kwa winterweer.
Dat is hier wel totaal anders eindelijk sins een klein uurtje na dagen mist en laaghangende wolken weer de zon, de temperatuur is sinds maandag absoluut ver van de 10graden grens verwijderd en het is vrij kill. Nee het is eerder winter als lente of herfst .
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September