Hoe voorspeld iemand dan een horror winter?
Och, dan kan ik de Sint wel vragen om de zonnepanelen op het dak even sneeuwvrij te maken, als ie toch in de buurt is
ze zeggen het volgende:
De kans op een witte kerst is in onze ogen dan ook hoog en wordt ingeschat op 85%.
Van wie hebben hun die info/kennis opgedaan? zie nergens staan dat ze van meteoconsults oid zijn | Gewijzigd: 11 november 2011, 07:54 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
De kans op een witte kerst is in onze ogen dan ook hoog en wordt ingeschat op 85%.
Van wie hebben hun die info/kennis opgedaan? zie nergens staan dat ze van meteoconsults oid zijn
Ik weet het niet ik dacht het is wel een steuntje in de rug voor die doemdenkers die denken dat er helemaal geen winter meer komt, omdat de pluimen toevallig gisteren weer warmer waren.
Ik dacht alleen goh wat een leuk verhaaltje, maar blijkbaar was het dat niet want het berichtje is al gewist door de moderator, jammer
Ik dacht alleen goh wat een leuk verhaaltje, maar blijkbaar was het dat niet want het berichtje is al gewist door de moderator, jammer
Ik meen jou hier al eerder erop aangesproken te hebben, zo niet mijn excuses. Maar het artikel waarvan het afkomt is niet gewenst op onweer-online
Wat me wel opvalt, is door dat hoge drukgebied in het noordnoosten, het steeds rustiger weer wordt, kwa neerslag en wind.
En volgens mij kan dat niets anders gaan betekenen dat het dan steeds kouder zou moeten gaan worden.
Klopt deze aanname?
Gr. Antoin
Wat me wel opvalt, is door dat hoge drukgebied in het noordnoosten, het steeds rustiger weer wordt, kwa neerslag en wind.
En volgens mij kan dat niets anders gaan betekenen dat het dan steeds kouder zou moeten gaan worden.
Klopt deze aanname?
Gr. Antoin
Ja daarom verwachten ze hier vandaag 16°C en morgen 16°C, ik had nooit gedacht vandaag op mijn verjaardag nog een lentedag mee te maken Het lijkt alsof de enigste kou kan komen door somber en mistig weer, geef mij dan maar dit zonnig weertje vandaag.
Ja hè, het oogt en voelt best wel winterachtig. Zo grijs ook. De zon mag van mij even best doorkomen, had ik de hele wek al verwacht maar is er hier niet van gekomen, helaas...