Het mag dan kouder worden, maar gezond is het niet.
Tja, inversie, dekseltje erop (bah)
Daarom woon ik boven de 1000 meter, altijd schone en gezonde lucht
Ciao Johann
Daarom woon ik boven de 1000 meter, altijd schone en gezonde lucht
Ciao Johann
Je maakt mij jaloers
Geef mij maar liever wind uit het noorden, dan komt het tenminste niet van het Duitsland. | Gewijzigd: 8 november 2011, 21:20 uur, door WimBaens
Ik zou nu wel eens een winter willen met veel zon ipv sneeuw
Doe mij maar gedeeltelijk, eerst een sneeuwdump en dan droge periode en dan weer een sneeuwdump
EDIT: per vorstperiode | Gewijzigd: 8 november 2011, 22:06 uur, door weerfreak
Vandaag toch nog even een korte terugblik op de sneeuwval van donderdag 3 november tot maandag 7 november; In de zachte lucht welke vanuit het zuiden werd aangevoerd lag de sneeuwvalgrens meest tussen de 2000 en 2500 meter. Boven de circa 2700m viel lokaal tot 2 meter verse sneeuw. Zwaartepunt van de sneeuwval lag in het noordelijke gedeelte van de "Maggiatäler" waar 150 tot 200cm werd geregistreerd. Verder ook veel sneeuw in het gebied tussen de Monte Rosa, over de Simplon tot in het noordelijke Tessin waar 100 tot 150cm viel. De overige zuidelijke en westelijke Alpenhoofdkam moest het doen met 40 tot 60cm. Noordelijk van de Alpenhoofdkam nam de hoeveelheid gevallen sneeuw duidelijk af. In de föhngebieden ten noorden van de Alpenhoofdkam viel nauwelijks tot geen sneeuw. Grote verliezer ook ditmaal (weer) Oostenrijk, enkel het uiterste zuidwesten in het grensgebied met Italie kon een aantal centimeters meepakken.
En de controle run is helemaal de weg kwijt met die rare sprongen
Die gaat meer voor herfst met regen en wind en natuurlijk (helaas) zacht weer.
Erg mooi stukje Johann... Ga zo door! Erg fijn om te lezen die lange termijnverwachtingen.
Kom maar op met die lange winter, heb afgelopen winter net nieuwe schaatsen gekocht, die wel een paar tochtjes willen maken
Regen, snap ook niet wat er zo mooi aan is.
Even iets anders: zijn er hier meer mensen die vandaag last hebben van die enorm irritante pop ups bij wetterzentrale?
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography