Desalniettemin, natuurlijk niet goed. Niemand wil meer troep in de lucht die hij ademt. En het zou een stuk beter zijn om zuinig te doen met onze energie.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
De cijfers overtreffen zelfs de somberste voorspellingen van het Intergouvernementele panel over klimaatverandering (IPCC) uit 2007. Er werd toen voor deze eeuw een stijging voorspeld van de gemiddelde temperatuur op aarde van 2,4 tot 6,4 graden Celcius.
Bron: HLN
Inderdaad, die uitstoot is niet gezond en moet afnemen. Maar ja, milieu, gezondheid is ondergeschikt aan de economie hè.
Maar ze zijn er als de kippen bij om het te linken aan het IPCC. Gaat de temperatuur nu ook gelijk 6% stijgen t.o.v. die 2,4 tot 6,4 graden? Antwoord, binnenkort in dit theater! De tot nu toe warme november zal wel snel ten tonele worden gevoerd. Overigens maakt het toch niets uit, want op koude winters hebben ze ook al bedacht dat het door de opwarming komt...
Onze belasting zal wel weer met meer dan 6% gaan stijgen. | Gewijzigd: 4 november 2011, 12:18 uur, door Ben47
Ik denk dat de mensen miniem bijdrage leveren aan de opwarming.
Meer zeg ik er niet over, klaar. | Gewijzigd: 4 november 2011, 17:55 uur, door weerfreak
Niet voor niets komt er als het ding ooit afgebouwd wordt op de kolencentrale in Groningen een enorm filter dat zware metalen en vervelende radioactieve stofjes tegenhoudt.