Edit Marga: Titel is aangepast
Timelapse 1(zeer korte timelapse), zie hoe de wolken 'opsteigen', links naast de bosjes in het midden
Timelapse 2, binnenglijdende bewolking
| Gewijzigd: 2 november 2011, 09:41 uur, door Marga
Probeer 's morgens eens een poging te wagen
mooie timelapses, hoeveel foto's heb je gecombineerd? kost dit veel tijd? En wat voor tool heb je gebruikt op de computer. sorry voor de vragen, ik ben benieuwd want ik wil zelf misschien ook wel een remote control timer hebben
mooie timelapses, hoeveel foto's heb je gecombineerd? kost dit veel tijd? En wat voor tool heb je gebruikt op de computer. sorry voor de vragen, ik ben benieuwd want ik wil zelf misschien ook wel een remote control timer hebben
De timelapse van 25 seconden bevat 380 fotos, welke gewoon met de intervalfunctie van de camera om de 6seconden gemaakt zijn in RAW formaat, met lightroom de fotos naar HD1080 formaat jpg files geexporteerd, en deze met Pinnacle Studio 14 Ultimate HD naar een filmpje omgezet.
Succes
Succes
oke, dank je!
maar als ik het goed begrijp heb jij een standaard intervalfunctie op je camera zitten cool!
met een canon 1000d heb je dat soort dingen niet, welke camera heb je als ik vragen mag?