Check mijn nieuwe 'spooky' weerpresentatie voor de laatste details omtrent het Drentse weer.
Check mijn nieuwe 'spooky' weerpresentatie voor de laatste details omtrent het Drentse weer.
Hahaha, prachtig. Volgende keer nog een pompoenmasker op en je bent compleet...
Was even zoeken naar het juiste kleurtje kleding denk ik? After effects en een mask was misschien wat makkelijker geweest... | Gewijzigd: 31 oktober 2011, 13:12 uur, door Debbieke
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Citaat van Eilander, maandag 31 oktober 2011, 12:56 uur Hahaha, prachtig. Volgende keer nog een pompoenmasker op en je bent compleet...
Was even zoeken naar het juiste kleurtje kleding denk ik? After effects en een mask was misschien wat makkelijker geweest...
We hebben een soort gekleurde chromakeydoek (groen) gebruikt om dit te kunnen doen. Je ziet (jammer genoeg) de schaduwen nog wel.
grappig haha
Gefeliciteerd!
Het is (gelukkig) eenmalig, en ik geef je helemaal gelijk! haha 't Is soort van onafhankelijke special van alle andere weerberichten | Gewijzigd: 1 november 2011, 22:17 uur, door steyn95
Je zegt dat het een eenmalige onafhankelijke special is. Ik interpreteerde dat als zijnde een special met 'een knipoog'. Nou en daar moet ook ruimte voor zijn. Het leven, maar ook het nieuws, is vaak al serieus genoeg.
Ooh zo! ja inderdaad, vindt ik ook. Mooi dat je dat zo interpreteert