Ikzelf heb het idee dat hij er altijd wel goed bij zit en de manier waarop hij voorspeld weet me toch altijd wel te boeien.
Ik zal mijn mening over hem hier maar niet neerzetten Hoe dat hij over o-o denkt denk ik ook over hem
Interessant en in het topic 'Klimaat' komen dergelijke discussies vaak voor. Willen jullie het ook daar doen. Ik zie jullie daar graag. Er zijn regelmatig onderwerpen waar je kunt inhaken. Anders vervuilt dit topic over de winter zo. Alvast bedankt | Gewijzigd: 7 november 2011, 20:32 uur, door Ben47
Ik hoop echt op een langdurige (2 maanden) winterperiode, waarin veel geschaatst kan worden en er lekker veel sneeuw valt. Lekker klassieke winter.
Hey Buffell Nou ga je toch niet al vooraf klagen he ? Wat je hebt gehad kunnen ze je in elk geval niet meer afpakken. Dus een vroege vorstinval is zeer welkom.
Het zelfde verhaal als zo vaak waar jij op doelt, is tenminste een verhaal. M.A.W. Vorig jaar best een mooie winter beleeft. Ik kan me nog herinneren dat jij helemaal in zak en as zat en op een gegeven moment werd doorverwezen naar het klaagtopic.
Ik hoop echt op een langdurige (2 maanden) winterperiode, waarin veel geschaatst kan worden en er lekker veel sneeuw valt. Lekker klassieke winter.
alsof een vroege winterperiode meteen betekent dat de hele winter naar de haaien is. Onzin natuurlijk!
Misschien wel de eerste kou inval en kommen we daar niet meer uit tot eind februari
Dat zou het top punt echt zijn. Voor mij zeker dan
Ik vond het een mooie grijze dag. Lekker zonder regen.
Blij dat de winter weer op de kaarten staat! weer lekker de site volgen.
Ik hoop dat het weer een mooie spannende winter wordt.
Dat zou het top punt echt zijn. Voor mij zeker dan
Het is toch ook al leuk om te speculeren /hopen op een mooie winterse periode. En, kom op, als het niet uitkomt. So what.
Dat doe ik toch ook dat wat ik schreef hoop ik zeker dat zoiets uitkomt.
En als het niet uit komt dan zou ik het persoonlijk jammer vinden.
Hier in Haarlem leek het wel god het licht uit deed rond 1 uur 's middags!
Echt heel bizar hoe donker het was door de dichte bewolking. Het kwik kwam vandaag dan ook niet boven de 10,5 graden Celsuis uit
Ben heel benieuwd naar de nieuwe pluim of de koude trend zich weet voort te zetten.
Ik hecht niet zo heel veel waarde aan één pluim maar meer aan de derde en de vierde. Als daar dezelfde kou in blijft staan dan komt het vaak (min of meer) ook uit. En een koude pluim hoeft niet altijd warmer uit te vallen over een week hé? hij kan ook kouder uitvallen