Op 30 november ben ik jarig, en die kaartjes zouden een geweldig cadeau van moeder natuur zijn.
Maar, aangezien het nog ruim 3 weken vooruit is, hecht ik daar totaal geen waarde aan, omdat het behoorlijk koffiedik kijken is, vooruitkijken verder dan 1 week.
we zien de winter nu tenminste op de kaarten.
en goede kans dat het klopt aangezien de dalende temps in de pluim +de winterverwachting dat het de 2e helft van november zou beginnen.
Op 30 november ben ik jarig, en die kaartjes zouden een geweldig cadeau van moeder natuur zijn.
Maar, aangezien het nog ruim 3 weken vooruit is, hecht ik daar totaal geen waarde aan, omdat het behoorlijk koffiedik kijken is, vooruitkijken verder dan 1 week.
Een beetje dromen mag toch
Natuurlijk is het veel te ver weg, om dit serieus te nemen.
Maar wie weet komt het echt uit
Weerkaarten zien er veelbelovend uit, volgens mij weer een extra hoek maken voor de extra dikke jassen met mijn verjaardag 5 december .
Daar gaat het ook om he
Ik word blij van blije mensen, niet van dat negatieve gedoe!
Weerkaarten zien er veelbelovend uit, volgens mij weer een extra hoek maken voor de extra dikke jassen met mijn verjaardag 5 december .
Hé ja nu je het zegt, hier is het ook maar 10.6 graden! Volgens mij wordt het van de week wel eerst nog zachter voordat de kou langzaam maar zeker naar ons toe komt
Misschien is het handig als je even je woonplaats in je profiel zet, zodat we allemaal weten waar hier is
In Hoensbroek is het maar 8 graden . | Gewijzigd: 7 november 2011, 15:42 uur, door Jillvendel