Stukje van weerplaza.nl | Gewijzigd: 7 november 2011, 12:23 uur, door reedtimmer
Gemiddeld gezien heeft november 6 vorstdagen.IJsdagen daarentegen zijn redelijk zeldzaam en komen lang niet elk jaar voor:1998,2004 en 2010 zijn de meest recente waarbij 2010 er 2 telde.(bron KNMI)
Dat de temperaturen nu naar meer normale waarden gaan is ook prima,er zal toch nog wel 1 "normale" maand in het jaar 2011 tussen zitten????
Zaterdag wel ja, maar gister was het 3 keer niks... En vorige week ook al niet zo bijzonder.
Leuk en aardig die hoge temps, maar vies vochtig steeds.
Smaken verschillen, geef mij de zonnige droge dagen maar met een droge Oostenwind.
Sneeuw mag van mij ook wel vallen, heerlijk
Dat de temperaturen nu naar meer normale waarden gaan is ook prima,er zal toch nog wel 1 "normale" maand in het jaar 2011 tussen zitten????
Maart verliep qua temperatuur normaal met een gemiddelde temperatuur van 6,0 | Gewijzigd: 7 november 2011, 12:34 uur, door Sneeuwvlokje
In de pluim van de 28 oktober (links boven) is door mij ook het werkelijke verloop van de temperatuur van De Bilt getekend (zwarte lijn).
(klikken, soms 2x, voor vergroten)
we wachten af... natuurlijk zijn alle voorspelling voor de komende 2 tot 4 weken nog geen enkele indicatie voor wat er verder nog komen gaat.
Hoezo ver weg
Ziet er verder wel leuk uit hoor
Edit: en dat zijn nog wel Max temperaturen!
Edit2: dit zijn de min temperaturen.
*droom modus uit* | Gewijzigd: 7 november 2011, 13:37 uur, door smarkie
Ziet er verder wel leuk uit hoor
Edit: en dat zijn nog wel Max temperaturen!
Edit2: dit zijn de min temperaturen.
*droom modus uit*
Zo dat ziet er mooi uit zo eind november! Nu maar hopen dat het uitkomt, als het uitkomt lijkt het scenario van een horrorwinter toch uit te komen! Zacht 1e helft november en de winter die begint 2e helft november! Ik blijf duimen!
Made my day:)