Toen was je zeker in winterslaap
Ik heb ook genoeg winters meegemaakt, waarin het hier zwaar tegen viel, zoals wel vaker gebeurt hier in het westen.
Maar er valt toch echt elk jaar wel een keer "iets" van sneeuw hoor, al was het maar natte sneeuw of bleef het maar heel even liggen
Edit: ps, je link werkt niet | Gewijzigd: 6 november 2011, 10:53 uur, door smarkie
zo werkt ie wel
Die werkt idd wel.
Maar die plaatjes veranderen sneller dan dat de blaadjes hier van de bomen vallen
Er kan nu langer geoogst worden, zodat er straks meer voedsel aanwezig is voor de strenge winter
Gisteren registreerde de Russische hoofdstad met -0,4º de eerste ijsdag van het seizoen, vanochtend werd -9,9º gemeten.
In het noordoosten van Rusland werden minima beneden -25º geregistreerd.
Vorkuta kwam uit op -30,3º
Bron: Jan Visser
Was me inderdaad al opgevallen , Ijssel staat ook erg laag.
"Zaterdag bij ons overvolle terrassen en zelfs pootjebadende kinderen in zee. Daar waar het vandaag echt opklaart, is het een nieuwe lentedag in plaats van herfst. Wolken hebben de overhand."
einde Quote
Vreemd dat de redelijk hoge temperaturen in de herfst altijd geassocieerd moeten worden met de term "lenteachtig" of "lentedag." Ik heb in het verleden meerdere keren meegemaakt dat de temperaturen begin mei een stuk lager waren.
"Zaterdag bij ons overvolle terrassen en zelfs pootjebadende kinderen in zee. Daar waar het vandaag echt opklaart, is het een nieuwe lentedag in plaats van herfst. Wolken hebben de overhand."
einde Quote
Vreemd dat de redelijk hoge temperaturen in de herfst altijd geassocieerd moeten worden met de term "lenteachtig" of "lentedag." Ik heb in het verleden meerdere keren meegemaakt dat de temperaturen begin mei een stuk lager waren.
Ja inderdaad. Nou is dit weer voor november wel redelijk uitzonderlijk, maar in oktober is het toch eigenlijk niks bijzonders dat het nog mooi NAZOMERWEER is.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Wederom een verhaaltje over de herfst en de " eventuele" winter.
Citaat van cermisan, zondag 6 november 2011, 12:21 uur Vreemd dat de redelijk hoge temperaturen in de herfst altijd geassocieerd moeten worden met de term "lenteachtig" of "lentedag." Ik heb in het verleden meerdere keren meegemaakt dat de temperaturen begin mei een stuk lager waren.
Gaat niet alleen om de temp. denk ik. De hele sfeer, de temp, de vogels die fluiten, terrasje pakken.
Het zit je wel dwars hè dat mensen aan de lente denken...
| Gewijzigd: 6 november 2011, 12:30 uur, door Tyshane
Gaat niet alleen om de temp. denk ik. De hele sfeer, de temp, de vogels die fluiten, terrasje pakken.
Het zit je wel dwars hè dat mensen aan de lente denken...
Tja, lente is best wel prettig na een goeie strenge winter. Ik hoop dus op een prettige lente volgend jaar.
Ook weeronline meld later lagere temperaturen. Dit was gisteren overigens anders! Langzaam komt het koudere weer op gang, gelukkig. Volgende week zondag naar de winterefteling, natuurlijk beetje vreemd om dan met temperaturen van 17 graden daar doorheen te banjeren.
Ook weeronline meld later lagere temperaturen. Dit was gisteren overigens anders! Langzaam komt het koudere weer op gang, gelukkig. Volgende week zondag naar de winterefteling, natuurlijk beetje vreemd om dan met temperaturen van 17 graden daar doorheen te banjeren.
Ik ben toevallig gisteren naar de efteling geweest Was een heerlijke nalentedag en ik heb heerlijk in mijn T-shirtje rondgelopen! Tot 's avonds aan toe, zo lekker was het! Ik hoop dat het nog lang zo zacht blijft.
Gisteravond was het een beetje te ruiken vond ik, dat de koude er aan kwam. Was lekker fris en hier en daar een open haardje. Vind het ook de laatste weken te warm snachts en dat slaapt niet lekker, in deze tijd is het meestal een stuk frisser in de nacht. Verder ruikt het altijd zo lekker als het vriest, of juist fijn omdat je helemaal niets ruikt, lol!
Dat zei ik dus gisteravond ook al
Rook gewoon een beetje die typische winterlucht, met hier en daar een houtkacheltje!