Whahahaha heerlijk dit is voor mij al humor
Ben blij dat iedereen nu nog happy is
Ben benieuwd of dat ook gaat lukken tot eind februari.
'Resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst'
Ben blij dat iedereen nu nog happy is
Ben benieuwd of dat ook gaat lukken tot eind februari.
'Resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst'
Iedereen nog happy???
Als ik de laatste pagina's zo eens doorlees dan lijkt het alsof heel wat mensen nu al denken dat het geen winter meer gaat worden !!!
Ik mag er niet om lachen maar vind het stiekem toch wel erg vermakelijk.
Mensen geduld is een schone zaak,......
Precies, laat de winter maar beginnen in de periode dat het hoort en niet al in begin november!
Als ik de laatste pagina's zo eens doorlees dan lijkt het alsof heel wat mensen nu al denken dat het geen winter meer gaat worden !!!
Ik mag er niet om lachen maar vind het stiekem toch wel erg vermakelijk.
Mensen geduld is een schone zaak,......
Zo is idd ook mijn oordeel.
We zien vanzelf wel wat er op ons pad komt. Hopelijk veel strooizout
November warm en fijn,
het zal een strenge winter zijn.
Als november 's morgens bloeit (mooi weer),
weet dat de storm 's avonds loeit.
November streng en koud,
zich niet lang staande houdt.
Als in november 't water stijgt,
weet dat ge 't in de winter nog vaker krijgt.
Zwaait de winter in november al staf,
zijn rijk zal kort zijn voor straf.
Houden de bomen hun blaren lang,
wees voor een strenge winter bang.
Zijn droevig de novemberdagen,
de winter zal ons zeker plagen.
(met het voorbarige pessimisme hier de laaste dagen krijgen we dus geheid de beloofde horrorwinter )
November warm en fijn,
het zal een strenge winter zijn.
Als november 's morgens bloeit (mooi weer),
weet dat de storm 's avonds loeit.
November streng en koud,
zich niet lang staande houdt.
Als in november 't water stijgt,
weet dat ge 't in de winter nog vaker krijgt.
Zwaait de winter in november al staf,
zijn rijk zal kort zijn voor straf.
Houden de bomen hun blaren lang,
wees voor een strenge winter bang.
Zijn droevig de novemberdagen,
de winter zal ons zeker plagen.
(met het voorbarige pessimisme hier de laaste dagen krijgen we dus geheid de beloofde horrorwinter )
Geweldig! Ik hoop dat je de mensen die nu al aan het lantaarnpaal staren zijn wat gerust hebt gesteld. | Gewijzigd: 2 november 2011, 11:35 uur, door Niznny
Op vrijdag en tijdens het weekeinde is het licht wisselvallig met de grootste kans op regen in het zuidwesten. Doordat de luchtdruk laag is boven Spanje en Frankrijk gaat de wind tijdens het weekeinde uit het oosten tot noordoosten waaien. Vanaf zondag wordt het dan ook minder zacht.
Dit ziet er potentieel goed uit en zou de kentering wel eens kunnen zijn. Leuk om die platen weer te zien met in de verte een Russische beer die aan het ontwaken is uit zijn zomerslaapje.
Lol, leuke spreuken! Deze zouden ook heel leuk zijn in dit topic!
| Gewijzigd: 2 november 2011, 11:39 uur, door Tyshane
Lol, leuke spreuken! Deze zouden ook heel leuk zijn in dit topic!
Ik lees nu een tijdje mee op dit forum en hoe meer we het hebben over de russische beer hoe meer we hem verjagen lijkt het wel. Volgens mij is ie een beetje schuw .
Bron vermelden graag.
(2x klikken voor vergroten)
Ziet er wel steady uit. Lijkt er wel op dat we vanaf dinsdag de dubbele cijfers gaan verlaten.
Hoe sterk is dit verband. Zijn we echt zo afhankelijk van vroege kou vorming in die regio?
Het lijkt er toch steeds meer op dat de temperatuur langzaam naar beneden gaat. Opzich best gunstig, liever een gestaag dalende temp tot -10? dan springerig temperatuur gedrag. Als deze trend zich voortzet kan Jan best eens gelijk krijgen dat we tegen het einde van de maand tegen de nullijn liggen.
Inderdaad. De temp mag dan niet zo laag liggen op dit moment, het is wel stabiel! Verder is het ronduit interessant te noemen dat alle weerspreuken spreken dat een warme november juist een koude winter opbrengt. Misschien niet wetenschappelijk verantwoord, maar toch hecht ik hier wel enige waarde aan. Spreuken komen immers uit observaties die soms wel honderden jaren hebben geduurd.
Ik blijf positief