Dan krijg je nu nog echt geen zware kou. Mee alleen 'snachts een graadje vorst. En vieze vervuilde lucht natuurlijk . Geef me dan nu nog maar dat azorenhoog. Lekker rustig en zacht herfstweer. Medio/Eind-November mag de winter wel komen. | Gewijzigd: 30 oktober 2011, 01:26 uur, door onno333
Zware kou krijg je dan inderdaad nog niet rond deze tijd van het jaar. Maar in ieder geval toch geen temperaturen zoals we die nu hebben. En ik hou wel van die vorst 's morgens als ik op de fiets naar school moet.
Lijkt me een ideaal scenario voor de komende winter.
Inderdaad ook in Scandinavische landen is er nog weinig of amper van winter te zien. Ik weet vorig jaar dat Rusland rond deze tijd vorige jaar al stevig in de winter zadel zat. Maar goed kan snel veranderen | Gewijzigd: 30 oktober 2011, 08:56 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Dat hoeft toch niet? Kan toch best zo zijn dat ze het goed hebben tot medio/eind december en daarna alles fout hebben?
Vervelende met het weer, weersvoorspellingen en vooral weersvoorspellingsvolgers is dat als ze het zeg maar tot half- eind december goed hebben voor een week of vier, dat dat onthouden wordt, die missers van januari en februari worden danal snel vergeten "zie je wel ze hadden het goed".
Maar stel dat je november en december mis hebt en januari februari goed, dan hoor je nooit "nou ze hadden de winter toch maar voor meer als de helft goed", dan hoor je "nou ze zaten er al meteen naast, de rest zal wel geluk zijn geweest".
Ilona.
TaL | Gewijzigd: 30 oktober 2011, 10:09 uur, door thunder and lightning
TaL
Nouw, heel november 15 graden is wat overdreven, ik bedoel dan raakt de natuur van slag af en kan zelfs een milde winter voor enorme problemen zorgen, laat staan de strenge winter...
Beetje een raar forum trouwens, ik kwam hier voor onweer en ik dacht dat hier dan ook liefhebbers van warm, zwoel en benauwd weer met flinke buien zouden zijn, en tot mijn schrik lijkt het hele forum te bestaan uit strenge winterliefhebbers?? | Gewijzigd: 30 oktober 2011, 10:20 uur, door jcroon
Beetje een raar forum trouwens, ik kwam hier voor onweer en ik dacht dat hier dan ook liefhebbers van warm, zwoel en benauwd weer met flinke buien zouden zijn, en tot mijn schrik lijkt het hele forum te bestaan uit strenge winterliefhebbers??
Een hoop mensen hier, houden zowel van onweer, als van de winter.
Als de kans op onweer bekeken is, gaan we verder met de winter
Ik zelf, ben gek van alle soorten weer, als het maar extreem is
Dan woon je verkeerd..... Als je in de winter dag na dag de kaartje smet minumumtemperaturen volgt dan zul je zien dat het in het zuiden vaak het koudst is, vooral Gilze-Rijen scoort erg veel te koud voor mijn gevoelige oren en linkerduim.
Beetje een raar forum trouwens, ik kwam hier voor onweer en ik dacht dat hier dan ook liefhebbers van warm, zwoel en benauwd weer met flinke buien zouden zijn, en tot mijn schrik lijkt het hele forum te bestaan uit strenge winterliefhebbers??
Nou , was bij manier van spreken, maar zo goed als ik kan herinneren hebben we toen in heel november en het eerste deel van december amper vorst gehad en al helemaal geen sneeuw . Maar goed, ik ga dat nu niet meer naar boven halen in details. Het is nu deze winter dat telt Maar ik bedoel maar, voor mij hoeft het nog niet te winteren in november, het is trouwens nog altijd herfst. En veel herfstbuien & stormen hebben we nu ook nog niet gehad, laat eerst maar een beetje van de die komen
TaL
Ik weet dat ik voor lage temperaturen verkeerd woon.
Maar ik vind verhuizen voor alleen het weer een beetje te ver gaan
En mijn vriendin heeft het nu al altijd koud, dus dat word dan helemaal niks
Maar ik vind verhuizen voor alleen het weer een beetje te ver gaan
En mijn vriendin heeft het nu al altijd koud, dus dat word dan helemaal niks
Kun je haar meer warmmaken :$
Hahaha.
Afijn.
Sneeuwstorm is al in VS. Nu nog wachten op de sneeuw hier