Zullen we het op een dealtje gooien?
Zo profiteren de sneeuw- én de schaatsfanaten ervan. Perfect idee!
Voor mij is het makkelijk: veeel sneeuw of koud en dus veel ijs
nee je begrijpt me verkeerd aan het begin van een koude periode ligt er nog geen ijs en als er dan veel sneeuw valt koelt het water nog sneller af en ligt er een pak sneeuw , waardoor de nachten nog kouder kunnen worden en dus sneller dikker ijs en een eventuele elfstedentocht .
Welkom
En hier staat een hele uitleg hierover
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=15536 | Gewijzigd: 27 oktober 2011, 00:39 uur, door onno333
Wel goed teken dat ze onweer-online gebruiken, maar ik vind niet dat ze zo maar zonder pardon jou geschreven stukjes kopiëren zonder de site en de schrijver erbij te zetten.
Edit: en dat ze dan met zichzelf pronken dat ze maar weer een publiektrekkend nieuwsitem hebben.
Gr. Weerfreak | Gewijzigd: 27 oktober 2011, 01:06 uur, door weerfreak
juist frank deboosere gehoord en die gelooft niet echt in de horrorwinter die voorspeld word.
hij voegde er aan toe dat in de laatste 170 jaar slechts 1 keer 20 graden gevroren heeft in ukkel.
de kans is dus zeer waarschijnlijk klein dat deze voorspelling zal uitkomen.
stiekem hoop ik op een strenge winter met veel sneeuw.
Afwachten is het enige dat we kunnen doen
Dat is altijd het nadeel ja met een strenge winter. Je moet er een krantenwijk bijnemen om je huis warm te kunnen stoken! Nu weet ik niet hoe de energieprijzen in Vlaanderen zijn maar hier in Nederland geven ze het gas ook niet echt gratis weg. (Al houden de Hollanders wel van gratis maar dit geldt dus niet voor het gas) Maar dit terzijde..