De duitsers de engelsen de polen sommige amerikanen! volgens mij zit de meerderheid wel op 1 lijn!
Hetzelfde als vorig jaar, toen er door velen een ijskoude winter verwacht werd. Dat viel wel even tegen, het werd een normale winter.
Ik geloof het pas als het zover is.
De duitsers de engelsen de polen sommige amerikanen! volgens mij zit de meerderheid wel op 1 lijn!
Zijn alle wintergekken nu uit hun zomerslaap of ontbreken er nog een paar?
Ik ben pas tevreden als de ijsschotsen hier door de Westerschelde drijven en de hellmannen per dag in de dubbele cijfers lopen
Deken in de auto: Check
volle tank benzine: check(wel in de gaten houden)
gsm oplader: Check
27 mc bakkie: ligt op zolder (dus check)
saxo kan tegen de winter: vorig jaar al bewezen en hij vond het leuk (dus check)
alleen noodpakketje voor in de auto weer in elkaar zetten: stroopwafels, extran drink (veel suiker bevriest niet) een paar waxinelichtjes , deken ligt er al in.
en voor thuis, ik woon midden in de stad. overal wel eten en drinken te krijgen. desnoods overnacht ik in een kroeg.
kan die winter niet wat eerder komen.... vind eind november nog zo ver weg......
Maar voor mij niet te vaak -25
Een enkele keer prima, dan op de dag dat de Elfstedentocht wordt verreden met sneeuw en een snijdende NO'ster kracht 7/8 | Gewijzigd: 25 oktober 2011, 20:05 uur, door Poider
Ja behoorlijk druk door de reaguurders die gezellig langswaaien om het topic te lezen