En uitlaatgassen bevatten dus chemische elementen, dus tsja.... De term chemtrails is dus enigzins, ongeveer, een heel klein beetje, ietsiepietsie, plusminus wel op z'n plek maar dan niet àla de doemdenkers
Maar goed dat de uitlaatgassen van het gemotoriseerde verkeer zoals vrachtauto, personenauto, motor, brommobiel, bromfiets, scooter, niet, net zo goed zichtbaar zijn als c-trails!
Zeker jammer dat n.a.v. mooie foto's z'n richting wordt uitgegaan. Ik ga zeker geen discussie uit die weg over de mogelijkheid van gebruik van chemie e.d. om het weer te beïnvloeden voor welke doeleinden ook, maar dat hoort niet op dit draadje. Dan moet men maar en ander draadje openen.
"Probeer een dom iemand maar eens uit te leggen dat hij/zij dom is. Dat zullen ze niet begrijpen, want daar is verstand voor nodig".
Ja dat zou gemakkelijk zijn voor hen die zo dom zijn dat ze anderen wegens hun opvattingen/overtuiging dom vinden, omdat zij zelf niet de intelligentie bezitten om anderen uit te leggen waarom hij/zij hen dom vindt.... (Ik doel hiermee absoluut niet op iemand persoonlijk, maar in algemene zin)
Het is natuurlijk wel erg makkelijk om een ander standpunt/overtuiging voor dom uit te maken en in het vakje van aanhangers van de complottheorie te stoppen, want dan ben je makkelijk klaar. Of dat dan getuigt van intelligentie is de vraag.
Ik vind het soms ook erg ver gaan, maar je kunt niet alles op één hoop gooien. Dat men het weer tracht te beïnvloeden is buiten kijf. Dat probeert men al tientallen jaren. Daarbij zal behalve geluids-/radiogolven, (hagelkanonen) zilverpapier e.d. ongetwijfeld ook van chemie gebruik worden gemaakt.
Zo ik moet dit even kwijt. Reacties graag in een ander (nieuw) topic of PB.
En nu dit lijntje a.u.b weer gewoon gebruiken waarvoor het is. De mooie foto's van Roan! | Gewijzigd: 17 oktober 2011, 13:03 uur, door Ben47