en het eerste bericht vind ik wederom paniekzaaierij.
Ja en? Ligt allemaal bij elkaar. Het gaat om het feit dat het KAN gebeuren. Het filmpje toont dat ook aan dat het KAN gebeuren.
Lees bericht eens zorgvuldig en goed door! Hier even een quote:
want meer dan de helft word niet eens officieel nieuws..
ik heb me woord gedaan
groetiess
Als jullie de berichten nu eens een keertje beter gaan lezen, lees begrijpend lezen, dan zal je er heel anders tegen aan kijken. Mocht je niet met de gang van zaken eens zijn dan vind ik het erg vreemd dat jij niet hebt gesolliciteerd op de vacature nieuwsposter laatst!! Dan had je tenminste een steentje bij kunnen dragen aan wel "goed" nieuws!!!!
dat levert tenminste weer discussies op
en ik ben het ook niet met alles eens vooral dat 2012 zweverige eindtijd gebeuren, maar ik vind het wel interessant om te lezen.
dus laat dat nieuws maar lekker komen juist of onjuist
en voor degenen met een android telefoon hier heb je nog een mooie app:
https://market.android.com/details?id=disas...e=search_result
staat ook gewoon in de store | Gewijzigd: 15 oktober 2011, 10:58 uur, door Klapper
dat levert tenminste weer discussies op
Alleen weer gerelateerd?
Even een greep uit het forum onderwerpen.
Algemeen weernieuws / Noodweer / Weerrecords / Hooikoorts
Onweernieuws
Storm en Wind
(Tropische) Stormen / Orkanen / Tornado's / Wind- en waterhozen
Hitte / Droogte / Mist / Sneeuw / IJs / IJzel / Koude
Aardbevingen / Overstromingen / Vulkanen / Branden / Rampen / Tsunami's
Aardverschuivingen / Modderlawines / Rotslawines / Sneeuwlawines
Klimaat / Opwarming aarde / Millieu
Sterren / Planeten / Ruimte
Ik als ex nieuwsposter weet als geen ander hoe hard het werken is om alles up to date te houden. Vind het dan ook jammer dat er steeds mensen met commentaar zijn. Lees het topic dan gewoon niet, en heb je het "per ongeluk" wel gelezen neem dan niet de moeite om er op te reageren als je het niets vind.
Heb het niet over jou klapper
Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat je maar een topic moet mijden omdat je het niet eens bent met het artikel.
Tevens vind ik dat een ieder de vrijheid mag hebben om te reageren op een artikel, zowel als men het er mee eens is alswel als men het er niet mee eens is. Alleen reageren als men het wel wat vind geeft een eenzijdig beeld. Beide kanten belichten geeft juist voer voor discussie en dat is waar een forum voornamelijk voor is dacht ik.
Zoals Marga al eens zei, het gaat om de manier waarop je iets zegt. Tevens is het belangrijk dat als men negatief is over het artikel, dat de nieuwsposter weet dat dat niet persoonlijk bedoelt is tegen diegene. 'Don't shoot de messager'.
Zolang we met respect reageren op elkaar en liefst met argumenten elkaar proberen te overtuigen dan zijn ook de 'paniekzaai-artikelen' een aanwinst voor de site. Juist ook omdat, zoals men al eerder zei, er gelukkig mensen zijn die de andere kant van het verhaal weten te achterhalen en zo een juist niet eenzijdig beeld ontstaat.
Lees bericht eens zorgvuldig en goed door! Hier even een quote:
de vraag is niet of het KAN gebeuren
maar meer de vraag WANEER het gaat gebeuren
vroeg of laat zal deze flank vallen in de zee, ze laten wel de worst case senario zien het kan natuurlijk anders lopen als het in bijvoorbeeld delen zal vallen, maar vallen zal het
en de recente aardbevingen bij la nogwat hebben idd zeer veel effect
een aarbeving van 3+ is te voelen bij het gebied waar een mogelijke landverschuiving kan plaatsvinden | Gewijzigd: 15 oktober 2011, 13:50 uur, door NitroGenetics
Tevens vind ik dat een ieder de vrijheid mag hebben om te reageren op een artikel, zowel als men het er mee eens is alswel als men het er niet mee eens is. Alleen reageren als men het wel wat vind geeft een eenzijdig beeld. Beide kanten belichten geeft juist voer voor discussie en dat is waar een forum voornamelijk voor is
Tuurlijk mag er kritiek op het artikel geuit worden. Maar zo vaak is het alleen kritiek in de trend van "paniekzaaierij" bladiebla" etc.
Zoals ook in andere topic's gebeurd, word er vaak niets onderbouwd. (de eeuwige ik krijg niets kreten etc) Een goed onderbouwd kritische post is inderdaad een verrijking en daar zul je mij nooit over horen miepen.
Nou maar weer on-topic.