Het kwam met bakken uit de lucht afgelopen vrijdag !!!!
Gelukkig zat er een aardig dak op het stadion.
Het uitzicht richting Rotterdam mocht er ook wezen (incl regenmaker)
Ook in Alkmaar hingen die dag mooie luchten boven het stadion tijdens de rondleiding. (Aanrader voor voetballiefhebbers)
Boven het Beekdal, was het eerder die week een mistige boel.
Ditbv was het weerbeeld in vogelvlucht
Ook hier zijn de spinnen actief geworden !! | Gewijzigd: 12 oktober 2011, 18:55 uur, door klebniko
Inderdaad een duif, maar de nationaliteit is mij onbekend. Hij klonk als alle andere duiven en voerde bovendien geen vlag om zich visueel te onderscheiden. | Gewijzigd: 10 oktober 2011, 12:35 uur, door klebniko
Ik zat in vak BB dus ook heerlijk onder het dak, het kwam er idd met bakken uit.
Jij keek uit op die groep moldaviers die 90 min hebben staan te springen waarvan het laatste 15 min in hun blote bast, wat een energie hadden hun zeg. Ja, in ons vak..RR was men zelfs te beroerd om het Wilhelmus mee te zingen en ook de wave vond met pijn en moeite doorgang. Met mijn zoon verzorgden wij de totale vocale bijdrage vanuit ons vak waarbij aangetekent moet worden dat er na het enige doelpunt toch iets meer leven in onze medesupporters te bespeuren viel !! De saaie 2e helft speelde zich meestal af aan de overkant en noopte ons wegens verkleuming onze jassen wat strakker dicht te trekken terwijl de Moldaviers aan de overkant volledig uit hun dak gingen. Maar toch een prachtige happening zo'n interland !!!!