De eerste 3 zijn onbewerkte foto's, alleen van de kerk is een hdr gemaakt.
Deze zijn zonder flitser of extra belichting gemaakt. Het heeft me wel aardig wat geduld gekost om ze zo te krijgen, maar dan heb je ook wel wat
De 2 fotos van de molens zijn wel bewerkt, die zijn van afgelopen winter.
Aanpassing, eerste 3 foto's | Gewijzigd: 10 oktober 2011, 00:27 uur, door svanweenen
Het is Simon .
De eerste 3 zijn volledig onbewerkt, de 4e van de kerk is HDR.
Mijn camera is nog een iets oudere Nikon D60, ik dacht tijdens het maken een 18-200 lens en de specs staan in de screenshot | Gewijzigd: 10 oktober 2011, 00:25 uur, door svanweenen
De eerste 3 zijn volledig onbewerkt, de 4e van de kerk is HDR.
Mijn camera is nog een iets oudere Nikon D60, ik dacht tijdens het maken een 18-200 lens en de specs staan in de screenshot
Ah, zat ik toch goed met de eerste gok! Maar wat de platen betreft; knap gedaan, heldere en mooi belichte foto's.
maar echt knap dat je dat kunt zonder bewerking
Haha ik zie het ook nu, staat iets niet helemaal goed ingesteld zie ik, de tijd op de computer staat wel goed iig
Thnx voor de leuke reacties! Het is een beetje mijn werk
Deze is ook alleen 'ontwikkeld' vanuit een soort van Digitaal negatief naar een klein foto bestand. JPEG in dit geval.
Deze foto is nog van 2009, dus een van mijn eerste met deze camera. Hiervoor werkte ik met een Pentax analoge spiegel camera.
.
Op de foto is de oude stadsmuur van Jeruzalem te zien.
Opvallend is dat er tijdens het maken van deze foto mensen voorbij liepen, die niet op de foto te zien zijn.
Dit komt door de kleine diafragma opening en de lange sluitertijd.
Doordat er maar weinig licht binnenkomt en de mensen op de duur buiten beeld zijn, worden de 'zwarte schimmen' die je krijgt, langzaam opgevuld door het licht wat na het passeren van de mensen weer binnen komt.