Als je goed kijkt op de beelden dan zie je dat het grootste deel van de bui ten noorden van ons langs ging.
Vandaar mijn opmerking over het zwaarste deel.
En ja, er waren heerlijke zware dreunen! | Gewijzigd: 6 oktober 2011, 22:24 uur, door aarden
Als je goed kijkt op de beelden dan zie je dat het grootste deel van de bui ten noorden van ons langs ging.
Vandaar mijn opmerking over het zwaarste deel.
En ja, er waren heerlijke zware dreunen!
ik woon in het noorden van leeuwarden dus ja xd
Filmpje gaat hem niet worden Die klote camera is constant aan het scherpstellen. Wordt doodziek van dat ding
Hed de Sony HDR-CX106E Deze raad ik dus niemand aan. Volgende camera maar geen sony meer Koste me 500 euro. Ze zeggen HD. Maar durft dit echt niet online te zetten wat ik net filmde. Volgend keer toch maar een JVC ofzo
Inmiddels weer rustig hier
Euh, kan je hem ook zo instellen dat je de focus handmatig doet, want als dat kan kun je hem op oneindig scherp zetten en dan krijg je geen scherp onscherp video's. Ik zou dat gaan uitvogelen als ik jou was!!
Was het niet toevallig een betonnen caison dat de lucht in ging? Schijnt vaker voor te komen in Zeeland
Hier In Den Bosch alleen wat regenbuien, geen onweer gehad vandaag.
Hier In Den Bosch alleen wat regenbuien, geen onweer gehad vandaag.
haha nee het klonk niet als een zware explosie maar wel als een zware donder! ik heb die explosie toen trouwens ook niet gehoord (woon er zo'n 18 a 20 km vanaf)
wind en regen beuken nog steeds tegen de ramen en af en toe word de ruimte hier nog even verlicht door een flits en er zijn ook nog steeds donders te horen
Raare nacht/ochtend, ben me een paar keer flink de t^%*ing geschrokken door de hele felle flitsen.
Ik heb op een gegeven moment met f16 / iso 100 moeten fotograferen omdat f9 overbelicht was en dat was onweer op zeker 10 km afstand, echt bizar !
Het onweer was wel erg mooi, voornamelijk paars/blauw van kleur.
Ga maar weer eens slapen.
Morgen ga ik de foto's bekijken op de pc, zitten er zeker weten een paar hele mooie tussen.
Glenn
Ah, jij hebt `m ook gehoord. Was echt een verschrikkelijke knal, ik werd er wakker van (en geloof me, daar is heel wat voor nodig.) De ramen trilden bijna uit hun sponningen.
Jep, en vanochten reden er tijdelijk geen treinen tussen zaandam-kogerveld en purmeren-weidebenne vanwege blikseminslag, zou best die klapper geweest kunnen zijn.