Ja, ik bedoel het niet verkeerd. Begrijp me goed, maar ik erger me gewoon in het algemeen over de klimaatberichten die grote opwarming beweren in de media die over het algemeen ongefundeerd zijn en soms helemaal nergens op slaan. Het klimaat lijkt de laatste jaren meer en meer af te koelen en met de juiste bronnen zie je dat heel duidelijk.
Ten tweede zou ik me graag opgegeven hebben als nieuwsposter want ik kom elke dag wel interessante artikelen (vooral klimaat, natuur en ruimtevaart gericht) tegen die ik graag met jullie wil delen maar heb hier simpelweg niet genoeg tijd voor ivm. fulltime baan, gezin en HBO opleiding heb ik zeer weinig tijd meer over om dit er ook bij te kunnen en doen, al zou het wel goed zijn dat er eens iemand wat tegenberichten de wereld in slingert..
Ten tweede zou ik me graag opgegeven hebben als nieuwsposter want ik kom elke dag wel interessante artikelen (vooral klimaat, natuur en ruimtevaart gericht) tegen die ik graag met jullie wil delen maar heb hier simpelweg niet genoeg tijd voor ivm. fulltime baan, gezin en HBO opleiding heb ik zeer weinig tijd meer over om dit er ook bij te kunnen en doen, al zou het wel goed zijn dat er eens iemand wat tegenberichten de wereld in slingert..
Meer mensen irriteren zich er aan, inclusief ikzelf.
Maar het is nieuws, en nieuws mag geplaatst worden zodat je op een forum kan discussieren. Daar is een forum immers voor. En wat voor nieuwsbericht er ook geplaatst word, het is niet aan jou (ons) om te oordelen of deze wel of niet geplaatst had moeten worden.
Maar het is nieuws, en nieuws mag geplaatst worden zodat je op een forum kan discussieren. Daar is een forum immers voor. En wat voor nieuwsbericht er ook geplaatst word, het is niet aan jou (ons) om te oordelen of deze wel of niet geplaatst had moeten worden.
Ik snap wel dat het geplaatst word want het is ook wel belangrijk nieuws dat bossen massaal afsterven. Dat is ook mijn punt niet, het gaat mij erom dat er als reden de opwarming van de Aarde wordt genoemd en in het bijzonder dat het komt door de warme winter in Montana, wat gewoon een onwaarheid is. En daardoor worden mensen die dit gewoon lezen op het verkeerde been gezet. Daarom zou ik ook altijd reageren op dit soort berichten als ik merk dat er dingen niet kloppen. En idd. daar is het forum voor, en dat maakt het leuk.
psies
er worden zoveel onwaarheden in het nieuws verteld. Dat is wel jammer, omdat veel mensen klakkeloos aannemen dat wat er in het nieuws gezegd word ook waarheid is.
Maar ik snap dat als het hier alleen maar over onweer zou gaan dat het dan erg rustig zou worden.
Als je het forum een beetje bekijkt zie je dat we niet alleen onweer nieuws plaatsen... Alle weer gerelateerde berichten worden geplaatst.
...
Wat bedoel je hier nu precies mee?
Het forum heeft toch verschillende onderwerpen, waaronder Klimaat? Dan horen zulke berichten er toch op? Dat we het met de inhoud niet altijd eens zijn is een andere zaak. Dat het geplaatst wordt, betekent niet dat O-O het met de inhoud eens is, al kan dat soms wel eens verwarring geven, vooral voor buitenstaanders die het artikel elders citeren. Wij kunnen (voor- en tegenstanders) op de inhoud reageren.
Kortom, vanalleswa.