Hier zijn we dan met de uitslag van de fotowedstijd! Ik moet zeggen dat jullie het ons keer voor keer moeilijk maken om de mooiste eruit te pikken, maar dat maakt het natuurlijk. We zijn heel erg blij dat er steeds meer mooie foto's voorbij komen
Allereerst willen wij jullie enorm bedanken voor alle inzendingen voor deze fotowedstrijd.
Deze week werden er weer vele mooie platen gepost, wat het voor ons alweer niet makkelijk maakte om een winnaar eruit te kiezen. De prijzen worden aangeboden door Impreza !! Zij reikt ze graag uit aan de winnaars !!!
Nummer 1 van week 38 is geworden... VincentK
Nummer 2 is RamonOost
Nummer 3 is graber260
Gefeliciteerd alle 3 op naar week 39 !!
Terechte winnaars.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Ik ben 2e geworden maar heb geen zilveren o-o ding in mijn handtekening? moet ik die er zelf in zetten?
Ramon
Haha, die moet je op het hoofdkantoor ophalen!
#1: Rechter muisklik op de prijs, opslaan als.
#2: Upload de prijs op een share-site (photobucket etc.)
#3: Copy/paste de juiste URL (wordt als het goed is aangegeven op de share-site) in je handtekening.
#4: Wijzegingen opslaan en klaar.
Prik me hier niet op vast, zoveel ervaring heb ik niet met dat soort websites... Laatste keer dat ik mijn acc bekeken heb op zo'n site is 1 1/2 jaar terug *schaamt zich rot*
Kan veel makkelijker, de foto's zoals ze in het bericht met de uitslag staan zijn al eens geupload en hebben dus ook een individuele link. Rechtermuisknop en (in chrome iig) URL kopieren (of iets dergelijks) en die vervolgens tussen de [IMG ] dingen in je signature zetten.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography