Eveneens gebeurt dat hier ook
Als het gaat om elke optie gebruiken. De meerderheid reageert alleen maar op onderwerpen die in de top 25 zit in het laatst gereageerd
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Als het gaat om elke optie gebruiken. De meerderheid reageert alleen maar op onderwerpen die in de top 25 zit in het laatst gereageerd
Natuurlijk is het de domeinnaam die het een succes maakt. Maar de site heeft na alle jaren nog steeds de uitstraling van een teletekstscherm. Tevens is voor het grootste gros idd. alleen even kijken op de radar of het droog blijft die dag en ze zijn weer weg.
Maar hier is het toch ietsjes anders denk ik. Wat hier betreft zie je steeds wisselende onderwerpen in die top 25 waar men in de gelegenheid wordt gesteld mee te praten / lezen, over het betreffende onderwerp. Kortom, Er staat steeds wat nieuws. Deze formule houdt bezoekers vast en doet ze terugkeren.
Buienradar gaat vooral over neerslag en O-O gaat dus over het gehele weer en al het mogelijke wat daar bij hoort (incl.radar). Naast het krakkemikkige design, is buienradar qua inhoud dus ook totaal niet te vergelijken met deze site. Mijns inziens geen partij voor elkaar. | Gewijzigd: 26 oktober 2011, 07:19 uur, door zwoof
Ik zag dat Buienradar populairste was en Google maps beste website | Gewijzigd: 11 november 2011, 12:10 uur, door smarkie
De site Tweakers.net is door het Nederlandse publiek verkozen tot ´Website van het Jaar 2011´. Tweakers.net kreeg van de stemmers de beste kwaliteitsbeoordelingen en nam gisteren tijdens de prijsuitreiking in de Beurs van Berlage te Amsterdam de prijs in ontvangst. Lees hier de rest van het artikel...
De site Tweakers.net is door het Nederlandse publiek verkozen tot ´Website van het Jaar 2011´. Tweakers.net kreeg van de stemmers de beste kwaliteitsbeoordelingen en nam gisteren tijdens de prijsuitreiking in de Beurs van Berlage te Amsterdam de prijs in ontvangst. Lees hier de rest van het artikel...
niet terug te vinden?, dat is vreemd