Volgens mij heb je hier per ongeluk mij gequote, want je reactie is volgensmij geen reactie op mijn post
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Mocht het toch doorgaan is het misschien een idee dat de winnaar(s) drie weken(ik noem maar wat..) lang niet nog een keer kan winnen. Daarna kan hij of zij gewoon weer meedoen.
En over die vriendjespolitiek. O-O heeft honderden misschien wel duizenden leden. Ik neem aan dat de helft of zeker wel eenderde zal stemmen. Door die hoeveelheid stemmen wordt dat effect teniet gedaan naar mijn mening.
Onweersdagen: 0
Toch wel weer een motivatie om mee te doen aan deze wedstrijden.
Maar toch denk ik niet dat het openbaar gemaakt moet worden(dus alleen voor de crew), iemand die (met alle respect en als voorbeeld) geen leven heeft en 24/7 op o-o zitten(dus meer "vrienden"). Zullen mensen sneller op hem stemmen dan iemand die minder vaak op o-o te vinden is. Hierin is de crew na mijn mening, meer neutraler, dus eerlijke uitslagen.
Jammer maar jullie hebben eigenlijk wel gelijk. Aan jullie reden had ik nog niet gedacht en ik kan jullie eigenlijk niks anders als gelijk geven. Ik leg me er bij neer
Misschien een idee om te kiezen voor een top 3 door de mods en een gekozen door het publiek? de publieksprijs
Hier ben ik het wel mee eens. Ze zijn behoorlijk in het oog springend en best storend door de topics heen. Het maakt de leesbaarheid er niet beter op. Uiteraard is het logisch dat winnaars een vermelding willen als signature, maar misschien idd wat kleiner, of puur tekst?! Of apart topic met vermeldingen van de winnaars, om zo wel de winnende mensen hun waardering te geven?
Ja ik snap dat dat voor jou dan weer een beetje lastig is. Maar het is maar feedback van onze kant. Crew beslist tenslotte en als men het zo wil laten dan is dat ook prima. Maar feedback is altijd handig lijkt me, kan misschien overwogen worden een andere goede oplossing te zoeken. Maar als verder iedereen het prima vind, is het ook prima. Democratie, hoeray!
Persoonlijk denk ik dat de vertraging niet een probleem hoeft te zijn.
Ik vind het niet erg hoor, kleiner maken. Begrijp em niet verkeerd, het is tenslotte een hobby van me. Maar er komt dan echt VEEL werk bij kijken.
Ik poeier het idee echt niet af! As said: het is mijn hobby, dat grafische gedoe. OP dat gebied is er voor mij geen probleem, kleinere maken. Maar de tijd die ik nodig ga hebben om nieuwe te maken en alle voorgaande weken ook aan 't nieuwe formaat te laten voldoen is gewoon.... Veel....
Als het zo blijft vind ik het prima.
Maar je zou ook kunnen denken aan een nieuw model zonder week nummer en kleiner wat van af een bepaalde datum als hernieuwde prijs zou kunnen worden uitgereikt.
Dan kun je de oude laten voor wat het is (en dan was).
Zomaar even hard op gedacht .
Ik poeier het idee echt niet af! As said: het is mijn hobby, dat grafische gedoe. OP dat gebied is er voor mij geen probleem, kleinere maken. Maar de tijd die ik nodig ga hebben om nieuwe te maken en alle voorgaande weken ook aan 't nieuwe formaat te laten voldoen is gewoon.... Veel....
Zag het niet als een aanval hoor, maar je reactie was vrij duidelijk. Henks idee, vind ik een goede optie. Maar misschien eerst maar eens even kijken wat anderen vinden alvorens het te groot wordt en een probleem lijkt wat het niet hoeft te worden.