Weerlijn gebeld met de seizoensverwachting..
Te beginnen bij november - de maand zal ongeveer een graad beneden normaal liggen met de eerste
winterse prikken in de tweede helft v.d maand ( nu toch wel nieuwsgieriger geworden dus dan ook maar
gelijk die van decemb luisteren.
Eerst de verwachting vanaf de eerste helft van november tot halverwege december-
We verwachten in deze periode zacht weer met een afwijking van plus 3.C ( huh ???? ' ben ik nou zo slim,
of zijn jullie daar bij MC zo dom?!
ln de tweede helft van december winters.
' Zijn we er toch weer ingetrapt' ! (citaat Herman Kuiphof, na de 2-1 van Gerd Muller tegen Oranje ,tijdens de W.K. finale
in 1974 tegen W .Duitsland) | Gewijzigd: 24 oktober 2011, 11:18 uur, door sneeuwschuiver
Weerlijn gebeld met de seizoensverwachting..
...
Dat is dan weggegooid geld, want alle verwachtingen op lange termijn zijn pure onzinverhalen, ongeacht welk meteobureau je belt. Ben jij er even ingetrapt?
de 30 gaan we niet halen volgens mij
ow gaat niet meer..
die wedstrijd ga ik niet winnen
Ondertussen genieten we gewoon lekker van het herfstzonnetje,... 23 dec 16.00 uu gewoon omhoog kijken, dan komt er 60 cm sneeuw
nee hoor 16.04:34
ik kan er 3 seconden naast zitten
Precies.. De meteorologische winter start pas op 1 december (binnen +/- één maand) en de astronomische rond circa 21 december (nog een kleine 2 maand) , dus wat zou het dat er nu nog niets winters in de kaarten staat? We zijn nog maar de helft herfst. Maar ja De herfst is zo'n seizoen van: bah, afwachten
Ik hoop zelf persoonlijk dat november zacht verloopt met herfst stormen en onweersbuien
En voor mensen die het nog niet weten .. Geniet van de laatste dagen met zomeruur Zondag wordt het pas vroeg donker
TaL | Gewijzigd: 24 oktober 2011, 18:09 uur, door thunder and lightning
Denk dat het in het westen toen regen/ijzel was, en daarmee alles in 1 nacht weg (ik kon wel wenen ) thaha ;O kon evengoed 5-10cm bij gevallen zijn, maar alles was weg
TaL
Ow ja joh? Das compleet nieuwe informatie voor mij. En wanneer start de winter dan? Op 1 Maart?
Maar ff serieus, mensen die op 24 Oktober al in een een winterdip raken omdat het nog niet vriest of omdat de pluim van 2 weken vooruit nog te warm is kan ik niet begrijpen.
Maar ff serieus, mensen die op 24 Oktober al in een een winterdip raken omdat het nog niet vriest of omdat de pluim van 2 weken vooruit nog te warm is kan ik niet begrijpen.
Sry , bedoelde winter foutje
Edit: heb het aangepast | Gewijzigd: 24 oktober 2011, 18:09 uur, door thunder and lightning
Ik zie dat er dikwijls een +1, 2, 3 of +'veel' gegeven wordt. Mag het ook een positief bedoelde -10 zijn? We hebben het tenslotte over de winter. | Gewijzigd: 24 oktober 2011, 18:21 uur, door Ben47