Dit lijkt mij een goed teken voor de toekomst. Als we de huidige warmte mee nemen in Spanje kan straks bij de omslag de jet zwaar richting zuid europa georiënteerd zijn, waardoor wij hier met een hele mooie situatie komen te zitten. Maar dat is maar een theorie van mijn kant.
*winterbanden gaat halen*
:P
Ik vermoed meer dat het min temperaturen zijn dan max temperaturen. Maar dat zal de meeste wel duidelijk zijn.
Tevens uit waar moet ik uitmaken dat het max temperaturen zijn?? | Gewijzigd: 22 oktober 2011, 02:06 uur, door pjotertje
Tevens uit waar moet ik uitmaken dat het max temperaturen zijn??
Misschien aan het zinnetje "Maximim 2m temperatur" die linksbovenaan het kaartje staat.
Iedereen Welkom. op naar de 100.000 leden
Overigens jan, hoe laat ik mijn plaatje zien bij mijn naam? | Gewijzigd: 22 oktober 2011, 15:28 uur, door sneeuwschuiver
Raar, ik zie in Vlaanderen geen temperaturen onder de 10°C.
Dus geen officiële meetpunten, zou mij raar lijken dat het bij jou meer dan 1°C kouder is dan in heel Nederland
Ach ja zat er al maar een min voor die 10 hier ook nog zo'n 9 graad in de plus
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ik kan alleen echt niet wachten tot eind november/begin december als de winter een beetje op gang gaat komen. Oktober kan me doorgaans gestolen worden
Mijn verwachting is een koude november/december met echt flinke sneeuw. Januari gaat denk ik teleur stellen en in februari een comeback van koning winter met iig geruchten over een mogelijke elfstedentocht .