op jou plaotje zie ik alleen maar sneeuw, ook ijsberen en poolvossen btw
Als ik naar de forse temperatuursval kijk zal dat beperkt blijven tot een dag of 7 (tamme kastanje, beuk en eik 14 dagen).
En dan is het weer genieten van een kale wereld in een donker en koud jasje!
savonds een blokje op het vuur, lantaarns in de straat. gezellige feestdagen, warme choco met marshmellow's, herfstbok en kruidenbitter,... boerenkool met worst,....
heerlijk
heerlijk
En ik word altijd gek aangekeken wanneer ik zeg dat ik de winter de leukste tijd van het jaar vind. Niet vergeten de chaos altijd bij de NS en mensen die klaukleumen op het perron . Vorig jaar was ik in Spanje de hele winter dus ik hoop dat ik dit jaar een goede winter mag meepakken.
heerlijk
En dan...die eerste sneeuwvlokjes in het licht van de lantaarn...Het wit worden van de straat...
En dan s'morgens op je vrije dag in bed kunnen blijven liggen en de buurman horen krabben, of die slecht startende motor "doet tie het of doet tie het niet".
Plots de oranje zwaailamp van de strooiwagen zien.
Je camera oppakken en de eerste sneeuw vast leggen.
Je camera oppakken en de eerste sneeuw vast leggen.
In de andere volgorde?
'filmpje'
Dat is zeker niet verkeerd!
Ik denk dat de meeste winterliefhebbers, of sneeuwliefhebbers iig, hier ook wel mee akkoord zullen gaan...
http://www.youtube.com/watch?v=nVtnSscx-KM...ayer_detailpage | Gewijzigd: 12 oktober 2011, 20:47 uur, door Richard--