Kan allemaal, heb dat stukje geschreven, mede doordat hun de verwachtingen nooit aanpassen en omdat Duitsland aardig dicht bij ons ligt Als men stukken van internet haalt dan moeten ze ook wel het geheel plaatsen. Hieronder de tekst die afkomstig is van Sneeuwhoogte.nl
Winter 2011/12 in stijl?
De lage zonneactiviteit, trend van de stratosferische winden, schaal van het Arctische zee-ijs en de kans op een nieuwe Nina lijken de ingrediënten te zijn voor een nieuwe koude winter. Dit is wat veelal in de lange termijnverwachting af te lezen is. Het noorden, westen en centraal Europa zal weer te maken gaan krijgen met arctische stromingen, zoals in voorgaande jaren, zie afbeelding hieronder.
Als men goed zoekt op het internet, dan kunnen we al een aantal vroege winterverwachtingen vinden. Hieronder ziet u enkele verwachtingen die momenteel beschikbaar zijn vanuit Duitsland. We pakken alleen de verwachtingen die achteraf niet aangepast worden. Vele mensen weten dat Joe Bastardi zijn verwachtingen tegen december altijd bijstelt. | Gewijzigd: 10 oktober 2011, 22:18 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
@Joep, gaarne bronvermelding bij teksten!
Jan staat in tekst maar zal voortaan bronvermelding ook onderaan de tekst zetten.
http://www.wetterprognose-wettervorhersage...-2011-2012.html
Heb je nog een antwoord waarom teksten van James Wadden zijn verwijderd?
http://www.wetterprognose-wettervorhersage...-2011-2012.html
Heb je nog een antwoord waarom teksten van James Wadden zijn verwijderd?
De tekst die jij hebt neergezet komt van http://sneeuwverwachting.sneeuwhoogte.nl/w...011/12_in_stijl? vandaan, heb dit namelijk zelf geschreven Maar wat betreft die tekst van James, die heb ik al in mijn verwachting meegenomen, dus eigenlijk soort van dubbel
OK Duidelijk
Als begin november de eerste echte kou al wordt verwacht is dat wel vlot, schiet al op!
Ik heb zin om weer lekker op de schaats te gaan (vorig jaar nieuwe gekocht )
Mag alleen wel opschieten dan met het isoleren van de bijkeuken
We wachten af! | Gewijzigd: 11 oktober 2011, 10:49 uur, door Poider
IJS- EN IJSKOUD
Haal je sjaals, handschoenen en oorwarmers maar tevoorschijn. Volgens weerdeskundigen staat ons een extreem koude winter te wachten. Sommigen spreken zelfs van 'een kleine ijstijd.'
Bron: Spits 11/10/2011
Muhaha, een kleine ijstijd... Sensatiepropaganda... Paniekpolitiek. Eerst zien dan geloven.
Anyway, van mij mag het zeer winters worden, dat dan weer wel. Al vrees ik een beetje voor de energie-nota.
IJS- EN IJSKOUD
Haal je sjaals, handschoenen en oorwarmers maar tevoorschijn. Volgens weerdeskundigen staat ons een extreem koude winter te wachten. Sommigen spreken zelfs van 'een kleine ijstijd.'
Muhaha, een kleine ijstijd... Sensatiepropaganda... Paniekpolitiek. Eerst zien dan geloven.
Maargoed, je hebt het dan ook over Spits. Dat is niet echt kwaliteitsjournalistiek...
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
IJS- EN IJSKOUD
LOL @ Spits
Ik vind het heel knap van ze dat ze een hele kleine ijstijd die wel maar dan 100 jaar kan duren , in één winter kunnen proppen. Dat zal nogal een winter worden dan!!
that's my wish
en een winterse sneeuwstorm lijkt me ook wel weer eens gaaf!
vorig jaar genoten van de sneeuwjacht en de duinen hier!
heerlijk die winter! laat hem nu maar meteen zn intrede doen!
begin februari 2004 hebben we hier ook onweer in een sneeuwbui gehad!
vreselijk geschrokken, maar mooi om te zien!
Afgelopen winter begon zo voorspoedig maar eindigde toch een beetje als een nikswintertje,we kwamen uiteindelijk ook lang niet aan een koude winter (KNMI-standaard).
Ik hoop dus dat we ditmaal wel weer eens de +100 Hellmann halen (meetstation de Bilt) en een mooie winter krijgen maar geen teleurstelling als mocht blijken dat de weergoden andere plannen hebben
Eerst zien dan geloven
Eerst zien dan geloven
Oke tot aan maart dan
En wat november betreft: De meeste novemberkou werd gevolgd door een normale of zachte winter. 'De winter heeft dan zijn spreekwoordelijke "kruit"verschoten.
Maar van mij mag het de koudste winter ooit worden. Krijgen we tenminste weer een beetje dat 'elkaar nodig hebben, jaren 50 gevoel terug.
Ik ga mij echt afvragen of er mensen zijn die al die extreme berichten over een 'Kleine ijstaart eehhh sorry, ik bedoel ijstijd
geloven?!
15 oktober nadert snel...einde der tijden deel 1. toch ? Zou die ijstijd dan de verandering in december 2012 brengen?
Ach:"laten we als je een winterliefhebber bent, maar door de komende zure appel heen bijten als de komende winter gewoon ´normaal tot iets te zacht wordt.
Ohhhh Janneman, Ik spreek je ook in maart 2012, beloofd ! | Gewijzigd: 11 oktober 2011, 16:01 uur, door sneeuwschuiver
Eerst zien dan geloven
1000j??