ik heb met veel plezier alles doorgespit hier en kom nu weer regelmatig kijken.
ook ik heb gekozen voor optie D
alleen geloof ik nu nog niet zo in de tocht der tochten,maar wacht rustig af.
ik als sneeuw fanaat hoop op zo'n min. 35 sneeuwdagen.
groet aan alle bekende hier.
freeler.
Zeker ook kinderen...
Voor mij mag het het enerzijds een lange strenge winter worden die snel begint, aan de andere kant vind ik dat de herfst ook wel wat heeft en kan de winter wel even wachten. Komende half jaar is voor mij dus altijd goed.
Net een stevige regenbui over me heen gehad, voelde als natte sneeuwvlokken, zo koud was de regen.
dat is vrij normaal, als hij het in augustus doet en hij heeft het 3 keer mis, dan is het ook een vreemde zaak.
dus ik weet niet wat je nou wil verwachten van pp. maar hij is en blijft altijd nog een weerman net zoals jan.
weather without storms is no weather at all.
Net een stevige regenbui over me heen gehad, voelde als natte sneeuwvlokken, zo koud was de regen.
Lol een verwachting van maximaal 8 regels, let maar op
zou je denken jan, ik vind zijn verwachtig erg matig: zal wel weer worden van 'er bestaat een kans op schaatsijs maar ook storm'.
kan alle kanten op
kan alle kanten op
Dit was de voorlopige winterverwachting van Piet vorig jaar.
Er is de afgelopen weken meerdere malen gevraagd om mijn winterverwachting. Ik kom rond of in het komende weekend met een eerste voorlopige winterverwachting. Net als vorig jaar wordt de verwachting eind november bijgesteld. Vorig jaar is mijn winterverwachting zeer goed uitgekomen. De zomerverwachting kwam dit jaar tot en met begin augustus goed uit. Maar, het overgrote deel van augustus beantwoordde niet aan mijn verwachting. In totaal was de zomer te warm, te nat met veel zon en dat kwam wel weer overeen met mijn zomerverwachting. Een hittegolf werd in juli in De Bilt net niet gehaald. Verder wil ik opmerken dat het om de lange termijn gaat, waardoor de kans op een 100 procent score moeilijk haalbaar is.
Piet Paulusma
Ja foutje van mij, hieronder wel de goede:
In mijn voorlopige winterverwachting ga ik ervan uit dat wij meer, dus massaler op schaatsen kunnen dan de afgelopen winter. Dit betekent dat ik uitga van een koude, te koude winter. Maar, het wordt ook opnieuw een winter voor de winterbanden. Dus veel overlast door periodiek flink wat sneeuw en gladheid. Ik wil het dan ook een vuile winter noemen. Ik geef aan dat het hier om mijn voorlopige verwachting gaat. De bijstelling naar de definitieve verwachting komt eind november, voor de eerste december (het begin van de meteorologische winter).
Bron: Piet Paulusma