Groet Farid_A
Ik hecht geen waarde aan deze lange termijn maar het is wel weer heerlijk om te lezen. Ik vind de tijd van sneeuwscheppen en winterbanden geweldig.
''driving home for christmass'' op de radio en die sneeuwvlokken naar beneden zien komen.
Kortom; laat die winter maar komen.
Nu we het er toch over hebben, wanneer verwachten jullie de eerste nachtvorst? Op sommige plaatsen in Nederland zit het er af en toe al bijna tegen aan.
Ik hoop spoedig te kunnen schaatsen en sleeën, herfst hebben we al meer dan genoeg gehad! Dus hop, op naar de WINTER!!!
Nu we het er toch over hebben, wanneer verwachten jullie de eerste nachtvorst? Op sommige plaatsen in Nederland zit het er af en toe al bijna tegen aan.
Ik hoop spoedig te kunnen schaatsen en sleeën, herfst hebben we al meer dan genoeg gehad! Dus hop, op naar de WINTER!!!
4 october | Gewijzigd: 14 september 2011, 21:47 uur, door nielslwder
Welkom op o-o Snowflake
Ik verwacht idd ook een vroege inval van nachtvorst; rond 15 oktober
Wha...krijgen we misschien weer een record voor o-o wat hits en leden betreft?
Edit: heb trouwens voor optie D gekozen | Gewijzigd: 14 september 2011, 21:58 uur, door H. Kootstra
Of direct zoveel sneeuw dat we ingesneeuwd zijn in januari, heb ik maand eerder verlof
Wil gewoon wel weer eens een seizoen zoals het hoort. Voorjaar leek op zomer en de zomer op herfst. Mag dan de winter gewoon winter zijn???
Dus ook niet te vroeg (eind oktober sneeuw, doe maar niet) gewoon ergens rondom Sinterklaas. | Gewijzigd: 14 september 2011, 22:02 uur, door Gurdie
Oh sorry mensen. Dank je wel Jan.
Komt Bastardi nog wel met zijn filmpjes dan? | Gewijzigd: 14 september 2011, 22:05 uur, door H. Kootstra