Tja wat kan ik zeggen? Wat een geniale nacht was dat Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Maar toen de buien kwamen heb ik snel de fiets gepakt om een goed plekje te vinden. Dat was niet heel makkelijk, en in het begin had ik een klein plekje waar ik maar 1 kant op kon kijken. Maar daarna ben ik naar de parkeerplek gegaan bij de lokale Albert Heijn. Ik heb dit keer wel mijn eigen grens overschreden met wat betreft veilig blijven. De flitsen schoten op een gegeven moment over me hoofd heen. Normaal zou ik al weg gegaan zijn. Maar dit bracht me toch wel de ultieme kick. Dus ik bleef staan Maar goed, de foto's!
En dit is de laatste, en tevens ook de mooiste. Ik keek zelf net die richting op en ik zag die flits op me afkomen en helemaal vertakken in een spin vorm...dat was echt het toetje. En ik heb hem ook nog eens op de foto.
Hope you liked um
Haha Nee, check de titel
Dankje!!!!
Dankje!!!!
Ooooo dom dom dom..... Eelde.... inderdaad! sorry! Maar ik vergat natuurlijk nog te vermelden dat het wel erg mooie plaatjes zijn..... en dan op z'n fiestje....haha. klasse kerel!
Groeten,
Jons
Citaat van PA9JB Veldhoven, maandag 12 september 2011, 17:35 uur Ik zie trouwens dat zowel jij als Svenn een enorme lijst van vluchten hebben staan. Ik begin er niet aan...word dan wel een enorme footer...haha. Svenn weet al waar hij naartoe gaat over 2 jaar..... ik niets eens over 1 week....hahaha.
Groeten,
Jons
Haha, achja ik volg opleiding tot verkeersvlieger...dus er komt in mijn leven nog wel wat meer bij Als ik alle vluchten hier op school eronder zou zetten dan word het ook wel een enorme footer ja
Ja, we werden net geschampt. Het trok ten oosten van Eelde langs. Ik denk dat het grootste gedeelte Grunn heeft gemist