Gisteren trok er een zware onweersbui op ruim 20 - 40 km afstand langs Rijssen. We konden alleen het licht zien, en af en toe een donder. Hierbij een paar plaatjes: (Foto's zijn in hogere kwaliteit beschikbaar)
Groeten,
Henk Zwoferink
flickr.henkzwoferink.nl | Gewijzigd: 11 september 2011, 19:22 uur, door HZwoferink
Zijn deze trouwens op de borkeld geschoten? Nee, op het bergje zand bij het kruispunt van de Akkerdijk/Lichtenbergendijk
Heb er hier ook enorm van genoten (Pannenwerk) Stootte zelfs mijn hoofd bij die ene bliksem die zo ongeveer door de hele lucht ging! (heb je die toevallig ook gefotografeerd?) Stond uit het badkamerraam te kijken en stootte daar dus mijn hoofd aan uit puur enthousiasme vanwege zo'n gigantisch mooie bliksem...
Citaat van Marlieke, zondag 18 september 2011, 8:30 uur Mooie foto's! Dat was me een lichtshow he? Stootte zelfs mijn hoofd bij die ene bliksem die zo ongeveer door de hele lucht ging! (heb je die toevallig ook gefotografeerd? Die zag ik ook, alleen viel deze net buiten bereik van mijn lens
Die zag ik ook, alleen viel deze net buiten bereik van mijn lens
Jammer, heel jammer... Was echt een supermooie...
Kleine tip: ze zijn ietsjes aan de donkere kant, een en andere zou je kunnen oplossen door de belichtings correctie iets hoger te zetten naar een +1eV of zoiets.
Prachtige ontladingen.
gr Wiel