Ik heb een album met deze plaatjes maar ik wil het toch hier even posten.....
Ik ben zaterdagavond heen en weer gereden tussen de zeelandbrug en dorp Kapelle.
Enjoy;
Hier kwam het vanuit de kant van Terneuzen righting kloetinge. Genomen vanaf het dakterras.
Deze vond ik wel bijzonder vanwege de mooi gevormde punt;
Idem...maar verder uitgezoomd;
Daar was het dan...
Hier was ik gereden naar een parkeerplaats achter de bossen. De bossen waren achter me dus een mooi uitzicht op de horizon. Hier was de parkeerplek bij de kruising en groene pijltje (klik hier)
Ruitenwissers stonden aan maar mocht soms niet baten...
En nu de big bang;
Deze was fenomenaal,..... net achter de bomen, we waren er voor 5min door verblind...bizar!
Helaas veel te licht dus thuis even bewerkt met photoshop.
Deze vond ik toch ook wel de moeite waard....
Twee fronten die samengingen.
------------------------
Ik heb nog een YOUTUBE FILMPJE in elkaar gezet,
Moest eerst nog bijgeknipt worden en ge -processed worden door youtube.
ZIE HIER HET FILMPJE.....
------------------------ | Gewijzigd: 11 september 2011, 11:36 uur, door mrijkhals
Ja he,... het was ook een heeel bizar zicht. Nu zie je die foto ook als '1 geheel' door de openstaande sluitertijd. Terplekke waren er flitsen links en rechts er van dus de ene keerd werd de linkerkant verlicht de andere keer de rechterkant. Ik kreeg ook het idee van de film twister,... ongeveer het laatste 20min dat ze bij die drive-in waren en door de bliksemschichten links en recht de tornado konden zien.... Zo'n zicht was dit nou ook... echt bizar.
Erg knap dat je met licht bliksemfoto's gemaakt hebt.
Dat is mij nog nooit gelukt
Thanx man,... ik moet ook zeggen dat het mee viel.
Je weet zelf dat er niet echt veel bliksem ontladingen naar de grond te zien waren dus sluitertijd op max (15sec canon pocketcamera) en we zien wel...... Ik ben ook eerst een half uur bezig geweest de juiste instelling te vinden maar heb het nu genoteerd hahaha...
Ik heb nog een YOUTUBE FILMPJE in elkaar gezet,
Moest eerst nog bijgeknipt worden en ge -processed worden door youtube.
ZIE HIER HET FILMPJE.....
------------------------
Ik heb nog een topicje geplaats voor mensen die vinden dan hun plaats 'onweer-vrij' is en de vraag waar kan dat door komen. Wellicht is mijn post een oplossing hiervoor....
CHECK IT HERE OUT!