Alleen had ik er geen goed gevoel bij dus zijn we snel weer naar beneden gegaan. Je staat toch snel op 25 / 30 meter hoogte. Foto een is gemaakt vanaf de molen.
Mijn broer kreeg het idee om even naar de Oesterdam te karren met een noodgang.
Aldaar zagen we een bui aankomen die mijn verwachtingen te boven gingen.
Ik had helaas geen statief bij dankzij deze impulsieve beslissing. Maar toch nog 3 mooie foto's kunnen schieten uit de losse hand.
De bui die er aan kwam was geen moment donker. De ene ontlading na de andere. Dat was wel een spectaculair zicht. | Gewijzigd: 10 september 2011, 22:30 uur, door svanweenen
de heftigste regen ging niet over flupland heen, maar ik heb wel heel veel flitsen gezien.
heb trouwens de allereerste stormchase van mijn leven gemaakt. een zwager van mij moest nog zijn auto vol gaan tanken op schouwen duiveland en hij vroeg of ik en mijn broer mee gingen. nou zeker wel! onderweg regende het niet normaal. je kon alleen de vooruit van de auto nog zien. en veel bliksemflitsen... zeker 5 elke seconde. het waren vooral cloud-to-cloud bliksems.
jammer dat ik geen camera heb. het was zo mooi dat het met geen woorden te beschrijven is. | Gewijzigd: 11 september 2011, 16:29 uur, door Robert96
Nu las ik via via op twitter dat er een tornado waarschuwing is geweest in zeeland?
Weet iemand hier meer van?
http://twitter.com/#!/Wjans92 | Gewijzigd: 11 september 2011, 10:15 uur, door svanweenen