winteronweertje? Vast niet zo uitgebreid maar als er wat van die witte troep ligt kan dat leuke plaatjes geven.
Puik werk, Jan! Waren weer zeer goede verwachtingen. En we hebben hier in Zeeland echt super onweer gehad.
Ik vermoed wel dat deze storm de herfst een beetje heeft ingeluid.
Daarom kijk ik ook altijd eerst op Onweer-Online Goed werk!!
naja kom maar op zou ik zeggen !
Van het weekend heb ik gelukkig niks gehad... zat in een tent in domburg.. de bui kwam recht op ons af maar splitste zich op en de ene helft ging links langs en de andere rechts geluks factortje zullen we maar zeggen
Afgelopen zaterdag trokken de buien hier westelijk langs. Wel genoten van een mooie lichtshow, gerommel in de verte, maar wat een spektakel, heb het niet eerder zó veel zien lichten! Kijk met spanning uit naar wat er gaat gebeuren!
O enne Jan....: COMPLIMENTEN!!! Wat een inzicht en kennis..petje af!!
Trouwens ook Thumbs Up voor de mensen achter de schermen die ervoor hebben gezorgd dat met dik 1200 bezoekers op deze site, alles gewoon bleef werken! Geweldig!
Zaterdag gewoon weer
(bron: buienradar.nl)
plooooaaatje
ligt idd een leuk lijntje op de noordzee
klopt dat gaf Alfred Snoek van Meteo die zaterdagmiddag in Wageningen ook aan. Maar toevallig was ik aan het einde van de middag mee aan het loeren met de hoofd meteoroloog van meteo en ke zag een hele mooie ontstaan in breskens,..hihi je had die koppen moeten zien van de wannabe meteorologen die daar in cursus zaten en het allemaal wel wisten want de Inversie miste nu net als een paar weken terug,...
Nou mooi niet dus,..O-O had weer is gelijk