Same here! Ik zat echt muurvast aan mijn verplichtingen, anders was ik gegarandeerd richting het westen gereden.
Weet iemand hier meer van ?
Limburg krijgt vanmorgen een staartje zo te zien
| Gewijzigd: 11 september 2011, 09:15 uur, door mrijkhals
Je kunt op buienradar terugkijken. Rechtsonder het blokje met tijden linksboven in het startscherm van buienradar staat als het goed is 'meer'. Als je daar op klikt kun je elk tijdstip tot een x aantal jaar terug kijken.
Heb hier de laatste keren steeds wel mooie buien gehad met veel regen, wind en ontladingen van wolk naar wolk ,
Maar bijna geen donder en ontladingen naar de grond.
Gisterenavond ook weer.
Ik vraag me dat ook al een tijdje af.. maar ik denk dat het komt omdat de wolkenbasis erg hoog lag en de opbouw van de buien vooral vanuit middelbare hoogte is begonnen en niet vanaf de grond..
Maar misschien heeft Jan een betere verklaring?
Ben gelukkig niet de enige die dat zag!!!
Ik zag hem 2x en dat lag echt niet aan de Mummelmaan
en het ging lekker lang door..wel weer wat zachter, later rond half twee weer een paar diepe dreunen
helaas geen foto's(film) kunnen maken.
En zelfs nog een sneeuwbui gehad Geintje
![images.gif](/images/userimages/forum/user_4819/88328.gif)
Dit was in ieder geval een mooie afsluiter, denk toch niet dat we hier na vandaag nog op zoiets kunnen rekenen nu we de herfst in duiken
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Filmpje van gisteravond! Bij 1.30 word het spectaculairr
Prachtig hoor!,hieronder een gifje gemaakt van jouw filmpje.
![](http://hotimg23.fotki.com/a/82_101/199_31/mber-2011-www-savevid-com--new.gif)
Gevonden. Bedankt!
stekker in de comp...
naar iphone via verkenner
zoeken naar map dicm
klaar
Dank je wel
Maar misschien heeft Jan een betere verklaring?
Maar hoe komen jullie erbij dat er alleen maar CC's waren jongens??
Was zowel veel CC als CG, en dat is ook duidelijk terug te zien op onderstaand kaartje...
241 + 9841 CG's (positief en negatief geladen) tegen 5132 + 3738 CC's (positief en negatief geladen)
![](http://www.mijnalbum.nl/Foto-TFF6QJCT.jpg)
bron: weerzoetermeer.nl
Stel je voor dat je dat in je dookaatje moest doen, dus nie zeuren he
Dat zal het geweest zijn, ik bedoel, Breda is normaal gesproken een redelijke onweerafstoter dus dat MOET de verklaring zijn. Mensen geen paniek, het heeft dus niet erg geonweerd boven Breda....
maar de jouwe vind ik wel mooier van kleur
Tuurlijk is die van mij de mooiste, wat dacht je dan? Maar even goed bedankt natuurlijk.
Ik heb spijt dat ik niet ben meegegaan. Mijn mannetje had moeite om zijn ogen op de weg te houden zo'n mooi schouwspel dat het was in de lucht...echt hemels én hemelsbreed.
was op appelpop blijven dan misschien niet toch veiliger geweest?????