Gefeliciteerd nog he en top dat je genoten heb
In het begin zagen we het in de verte al continu weerlichten.
Later door zware onweersbui met continue lichtflitsen.
Ook veel stortregen.
En we hadden 1 iemand in de auto die heel bang was.....:(
Indrukwekkend weer.....
Dat hevige is het niet geweest ik liet me gaan..maar oh oh wat een lichtshow en ckers qua plezier dikke 10 morgen zal ik mijn..beelden laten zien...heb terwijl ik dit schouwspel van ruim twee uur bijna zitten nog 1,2,5,..hmm 8 in een kratje burgemeester gemaakt pfffff...ach tis voor een goed doel.groeten uut drenthe
jahoor Limburg
Nou, wij in Doesburg hebben ook niets gehad hoor ! IK geniet mee met iedereen die hier zo mooi verslag doet van wat ze allemaal hebben gehoord en gezien maar baal ondertussen wel dat het hele zuid-oostelijke deel van Nederland de dans ontsprongen is ! Heb nog niet gekeken maar hoop dat we morgen iets mee kunnen krijgen als er weer klappen uitgedeeld worden !
Tja, als het op twitter is....
Even wat ik zag vanuit mijn werk, Breda. Z.O.
Ging allemaal heerlijk langs dis de barbecue was geslaagd met een gratis vuurwerkshow, paar druppels, no geen halve millimeter.
Eigenijk alleen maar CC waargenomen, eerste 15-20 minuten mooi flisten waargenomen, daarna alleen nog maar weerlicht in de wolken of achter de regen die ongeveer een kilometer weg behoorlijk hevig was.
de rest kan je hier zien: http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...st&p=302105
Morgen ook filmpje van de slomo bliksem/compilatie!!
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Ging zuidoosten van ons langs.
een paar cc's gezien en voorderest weerlicht en wat gedonder.
Het was een stroboscoop buiten. Wauw! Goed verwend hier in Drenthe, de pit ging RECHT over ons heen.
Ik heb onderstaande flist al gepost maar ik doe het og even want nog tenminste twee anderen hebben volgens mij dezelfde!!!
Links van nufoto.nl.
Kijk maar eens.
onweer in breda
en
onweer
Ik heb onderstaande flist al gepost maar ik doe het og even want nog tenminste twee anderen hebben volgens mij dezelfde!!!
Links van nufoto.nl.
Kijk maar eens.
en
GENIAAL
Dat heb ik nog nooit gezien
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Inderdaad, zijn duidelijk dezelfde, grappig!