Kwart voor 12 klapt de volgende rode pit pal over Zwolle...
Heb de cam maar weer naar binnen gezet, reden: Een hoop gelfits maar zie weinig tot geen echte flitsen hier(bewolking???)
Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben. Zit hier te trillen op mijn stoel. En dat is niet van de angst...
Fotogeniek: 10/10
Zwaarte: 7/10
Ikwoon tegen sheerenbroek aan , denk dat de meeste onweer rond emmeloord zit .
Holtenbroek, Palestrinalaan Louis Armstrongflat...
Oke even 1 gelukstreffer dan die iets overbelicht is als je het mij vraagt... (ff op klikken)
| Gewijzigd: 10 september 2011, 23:35 uur, door The Storm
Zeer geslaagd al met al,vooral het 1 gedeelte zo rond 21.30,daarna was het meer weerlicht als flitsen en werd de wind en regen spelbreker qua fotografeerwerk.Zo op het duin mis je dan wel wat beschutting dus ook zeiknat geregend
PS: het gaat weer beginnen, zie weer lichtjes richting het ZW
vriend ik had ook verjaardag en ben heel gezellig er tussen uit gegaan en naar de boulevard gegaan haha
toen ik weer terug was ben ik heel gezellig in mn eentje en met mn camera op het balkon gaan zitten xd
ze vonden het allemaal wel een beetje vreemd maar boeie
morgen plaats ik ze op deze site
Oke even 1 gelukstreffer dan die iets overbelicht is als je het mij vraagt... (ff op klikken)
[attachment=70453:IMG_8332...derMaker.jpg]
ZuppaaaaH
Mooie foto
Weer een superfoto, insturen voor foto van de week! | Gewijzigd: 10 september 2011, 23:37 uur, door akammd
[attachment=70453:IMG_8332...derMaker.jpg]
die wolken! gaaaf!
ik kom net van een verjaardag(oudeschans), ze zitten er nog met een 20 man buiten haha.
wat een heerlijke zwoele avond zeg! op mijn weg terug( nr pekela) net prachtige weerlichten gezien!
mn kindjes slapen gelukkig! kan mams lekker genieten van de komende lichtshow!