niet te geleuven.
WANNEER KRIJGEN WIJ HIER NU EENS DIE VOLTREFFER!
Daag het niet uit he!!!...voordat je het weet lig je aangebakken naast je BBQ vlees. | Gewijzigd: 10 september 2011, 22:33 uur, door mrijkhals
Hoge activiteit, maar bij ons geen donder te horen natuurlijk!
Wel een enorm schouwspel Mooie hoge bliksem!
dan is het bij jullie te rumoerig, hier in helmond hoorde we wel in de verte gerommel (wel heel zwak hoor)
Ergens in de nacht wordt volgens mij de volgende act verwacht.
Nou ik denk dat het meeste spektakel wel voorbij is na de passage van dit frontje. Je ziet dat de temps behoorlijk naar beneden gaan er achter.
| Gewijzigd: 10 september 2011, 22:35 uur, door Reutel
Er zat zelfs nog wat hagel tussen.
Ik las net dat er in tholen erg veel water overlast is, mensen die 20 tot 30 cm water
In hun huis hebben staan, dan is de LOL er wel een beetje af denk ik....
Maar EINDELIJK is Woerden ook goed aan de beurt! Prachtige lichtshow gehad en te zien aan de radar(s) komt er nog een klein gedeelte aan. Het is dat ik de camera op dit moment niet bij de hand heb.. Prachtig!
een weerlichten overal een hardcore party was er niets bij....
whoehaaaa op de dijk bij de lek was het al heftig..
maar thuis.......................
Was dit het??
of................
snel snoertje van camera zoeken..kijken wat ik gefilmpt heb.....
Het rolde zo ineens naar binnen!!
mijn man kwam net thuis en hij wist te vertellen dat het iets flikkert in de lucht maar meer ook niet.
zelf zou ik het wel leuk vinden als die bij zich vergist en toch ons ook wat mee geeft.
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
het is Amstelveen eigenlijk,maargoed dat ligt er pal onder.
en een ramp heb ik hier nog niet meegemaakt net kwa onweer.
rommel en flitsen in de verte.
alles gaat hier gewoon links en rechts aan ons voorbij zoals gewoonlijk.
behoorlijk saggerijnig van na al die kansen op onweer in het verleden.
of komt er nog meer?
het lijkt voorbij nu.
ik wil gewoon een keer keiharde knallen horen zodat het hele huis trilt!!! | Gewijzigd: 10 september 2011, 22:38 uur, door visser
Het buitje mag best ff draaien vanaf noorden van friesland richting groningen en dan hier 'op an' ...