Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Was ergens een sticky die je helpt aan een cursus meteo voor beginners. Ik snap veel ook nog niet maar pik her en der wat mee. Aan mijn oren te voelen is de luchtdruk wel aan het zakken geslagen hier. | Gewijzigd: 10 september 2011, 16:36 uur, door wijnands
kan je hier goed zien, klik even je woonplaats, of in de buurt, aan!
http://www.hetweeractueel.nl/actueelweer/nederland
en bij noodweercentrale geven ze voor zeeland helemaal niks af en voor de noordelijke provincies code geel.
afijn dat word weer gewoon ouderwets de radar in de gaten houden en nowcasten
veel (foto)plezier allemaal vanavond
edit-en volgens mij moeten we dat lijntje wat momenteel in de buurt van Londen hangt in de gaten houden,dat lijkt de grens van het KF te zijn hoewel het steeds minder duidelijk wordt op de satbeelden. | Gewijzigd: 10 september 2011, 16:51 uur, door erik
Saai.
Tuurlijk niet, ook vanaf Terschelling.... als je snel bent kun je de boot nog halen!
Anyway... het heeft niet zoveel zin te kijken wat er al is. Met deze omstandigheden kunnen buien als ze eenmaal doorbreken in zeer korte tijd ontstaan. Het is alleen even afwachten of er ook inderdaad een trigger overkomt die hiervoor zorgt.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Saai.
Nee hoor, ik blijf gewoon lekker hier en ik zie het allemaal wel. Als ik hier op de brug ga staan heb ik ook een mooi uitzicht richting zuid/zuidwest en als het dichterbij komt ga ik weer richting flat en je weet zelf wat voor uitzicht je daar hebt!