Maar wel jammer dat die oranje lijn niet een paar mm verder naar rechts gaat;)
Inmiddels vind ik het hier overigens wel benauwd, de zon is steeds minder vaak te zien.
Ik nog niet, dadelijk wel maar dat ligt er meer aan dat ik mijn nette pak aan met trekken voor het werk. Temperatuur op Gilze Rijen overigen al dik twee uur vrij stabiel tussen de 24,5 en 25 graden, luchtvochtigheid neemt zelfs af.Vanwege werk mag het aan ons voorbij gaan. En ook voor mijn gasten/klanten die op een barbecue rekenen. ook leuker voor de appelpop bezoekers trouwens als het pas na midddernacht en/of ten noorden van Utrecht los gaat (en laat ik de buienfilm van NWC maar geloven, ik ben een optimist).
Maar wel jammer dat die oranje lijn niet een paar mm verder naar rechts gaat;)
Inmiddels vind ik het hier overigens wel benauwd, de zon is steeds minder vaak te zien.
Dank je wel .......
Ja hier in Goes ook erg benauwd maar wel zo nu en dan een fris windvlaagje ertussen, da's wel lekker.
Wat denk jij mede Tilburger, gaat we ook vuurwerk beleven hier of moeten we wachten tot oud en nieuw | Gewijzigd: 10 september 2011, 14:59 uur, door Weatherman
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Dit ivm onze bbq voor ons 40 jarig huwelijk )09-09-1971 en het vieren van mijn verjaardag 07-09-19 .
Wie durft mij te zeggen hoe laat het hier ongeveer gaat beginnen
Ik zag dat er meerdere waren met een feestje gefeliciteerd allemaal.
Ook allemaal veel plezier met andere buiten aktiviteiten
Beheer lost het wel op en bemoei maar gwoon niet met een ander.
Persoonlijk ben ik ook wel iets somber voor vanavond. Vooral die inversie die vind ik wel vervelend. Ik hoop dat die doorbroken wordt want anders gebeurd er hetzelfde als paar weken terug. De kaarten zien er iig beter uit.
Ik kan me haast niet voorstellen dat we hier niks krijgen. Maar ja de modellen weten dat waarschijnlijk beter als ik | Gewijzigd: 10 september 2011, 15:11 uur, door onno333
Buiten ruikt, [..], het erna uit dat we onweer krijgen. Lol, ruikt !
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September