Een draaiing van bijna 90 graden! Gecombineerd met de snelheids toename en de behoorlijke cape... erg interessant.
Daniel
Een draaiing van bijna 90 graden! Gecombineerd met de snelheids toename en de behoorlijke cape... erg interessant.
Daniel
Ik zou zo graag naar noord Luxemburg willen morgen, daar lijkt het beste te zijn | Gewijzigd: 9 september 2011, 09:04 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Fietschase!! Lijkt me dus echt niet slim... levensmoe?
Daniel
Ziet er inderdaad goed uit .. Spannend dagje morgen!?
we zullen zien, zowel KNMI als NWC nog redelijk groen waarbij ik de detailvoorpselling van NWC nog de meeste rust uit vind stralen..
Op Zaterdag is het de hele dag door vrij zwaar bewolkt, maar overwegend droog. De late avond brengt ons wisselend bewolkt weer met enkele regenbuien. ‘s Nacht is er bedekt, maar overwegend droog weer.
Je kunt van alle spannende weertjes van de afgelopen tijd zeggen wat je wilt maar het was allemaal overwegend vrij lokaal, met meestal maar een heel smal bandje.
het hieft van mij ook niet, ik moet morgen werken, barebecue, da's met de temepraturen van morgen al zwaar genoeg, ook zonder dat ik ook nog eens achter parapluus aan hoef te jagen. | Gewijzigd: 9 september 2011, 09:31 uur, door jcroon
Meppel-Het waterschap reest en wieden meppel e.o zit overvol door de neerslag van de afgelopen tijd...ze moeten alle zeilen bijzetten en de gemalen draaien overuren..ze proberen het water te laten afstromen...door de overuren die ze maken loopt het onderhoud van andere watergangen grote vertraging op....dat kunnen we merken ook het water staat vrijwel overal tot de rand...wordt dit de welbekende druppel die de emmer doet overlopen..
Ik heb wel foto's die dat goed laten zien Dan moet je HIER ff kijken. Foto's van 2010, omg. Roermond
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Niet morgen avond alsjeblieft ,doe maar dagje later..
Morgen avond feestje van ons 40 jarig trouwen dus moet dan ff droog blijven..
Ik ben ook al zo"n tante Sidonia type (stijf van angst) dus dat is niet leuk dan.
Visitie genieten en ik op de trap in het donker hahhaaa .
Wie maakt me blij en kan zeggen hoe laat het hier Ter-Apel /Zandberg ligt in de buurt van Emmen is.
Is met buien, en vooral met onweer niet goed te zeggen.
De buien ontstaan razendsnel waarna ze ook weer snel kunnen inzakken, of juist niet.
Edit: Tip: gebruik buienradar morgen | Gewijzigd: 9 september 2011, 13:49 uur, door weerfreak
De buien ontstaan razendsnel waarna ze ook weer snel kunnen inzakken, of juist niet.
Edit: Tip: gebruik buienradar morgen
ja daar heb je gelijk in, maar dacht dat er misschien wel een indicatie gegeven kon worden vanaf hoelaat het ongeveer verwacht word, bijvoorbeeld namiddag of juist avond of middernacht ofzo..