GFS geeft nu initiatie rond 14 uur in het zuiden, maar het is erg tricky om 48 uur vooruit al over tijdstippen te gaan praten
Daniel
Daniel
Daar kom ik weer! In vlissingen pas om 20:00 laag water; dus mijn verwachting activatie boven belgie vanaf 18:00 u waarna het met het opkomende tij meekomt.....
Want dit weer is gewoon echt depressief makend. Ben benieuwd:)
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
vertel, vertel
Al is het nog steeds koffiedik kijken, ik ben benieuwd.
Het is in iedergeval een paar mooie maanden voor zeeland met als hoogtepunt vorigeweek zaterdag natuurlijk
tsss excuses als ik een beetje debiel overkom vandaag. Ligt aan mij niet aan jullie!
Buien trekken laatste dagen ook telkens over onze provincie, zou wel ziek zijn als 't dan juist niet gebeurd..
Ik hoop op een mooie timing en vooral ook 's avonds wat lichtshows.. het voordeel is, dat het nu al 'vroeg' donker is
Ja hoop ik ook, is toch wel het mooiste onweer in de avond, zeker met een wat zomerse setting. Maar het is inderdaad al een stuk vroeger donker, best jammer op zich, maar komt nu wel goed uit.
En Piet Paulusma zegt dit ervan:
Zaterdag 10 september: Nazomerweer - vrij zonnig
Het wordt een mooie dag met vrij zonnig nazomerweer. De temperaturen lopen flink op naar waarden tussen 22 en 28 graden, bij een matige tot (vrij) krachtige zuidelijke wind. In de namiddag of avond in het zuidwesten de eerste (onweers)buien. | Gewijzigd: 8 september 2011, 20:04 uur, door Marga
Al is het nog steeds koffiedik kijken, ik ben benieuwd.
Het is in iedergeval een paar mooie maanden voor zeeland met als hoogtepunt vorigeweek zaterdag natuurlijk
nou, k ga dan de hele avond klaverjassen!
...... in de auto met mijn camera in de buurt en een proper pilsje bij de hand!
Citaat van weerfanaat, woensdag 7 september 2011, 16:17 uur Nou zie ik hier wel eens dat er word gesproken word over "timing", daarmee word bedoeld of het tijdstip dat een front of trog over trekt gunstig is of ongunstig. Misschien een domme vraag, maar hoe kan je op de kaarten herkennen hoe laat een front of trog over trekt?
Kan ook in PB, sorry voor de offtopic. | Gewijzigd: 8 september 2011, 17:09 uur, door weerfanaat
Kan ook in PB, sorry voor de offtopic.
ik verwijs altijd naar http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/wee.../nederland.html
hier kan je het altijd goed op zien