Ik ben dus Claudia Presenza, kiwitwins op het forum. De twins verwijzen naar mijn tweelingboys van 6 jaar oud. Kiwi is niet omdat ik van Nieuw zeeland ben maar verwijst naar mijn nickname die ik vroeger op school had ivm met meisjesnaam. Ik ben getrouwd ben 38 jr en woon in Hoensbroek.
Ik ben gek op weersextremen. Vroeger al gek op onweer en nog steeds. Ik leer mijn kindren ook niet bang te zijn voor onweer, maar er wel voorzichtig mee te zijn. Dus als het gaat onweren naar binnen komen.
Sinds ik op o-o kom, heb ik ontiegelijk veel geleerd en mijn man wordt zo heel af en toe een beetje gestoord van me. Gelukkig kent hij me als geen ander en weet hij hoe lyrisch ik over dingen kan zijn. In de loop van de tijd heeft hij ook geleerd om me een beetje serieus te nemen als ik s'morgens zei, vanavond gaat het regenen of onweren of sneeuwen of wat dan ook als de zon nog aan flink scheen.
Ik vind het zelf heel leuk om satelliet beelden te bekijken en te begrijpen wat ik zie. Daar moet ik nog heeeeeeeel veel over leren.
Ik hoop ooit nog eens mee te kunnen met iemand op storm chase. Aangezien ik zelf *kuch kuch* pas 4 maanden mijn rijbewijs heb zie ik mezelf nog niet scheuren over de A2 naar weet ik veel waarheen.
Anyway jullie hebben me wel eens voorbij zien komen en ik jullie.
Dus aangenaam en laat het onweer, de extremen, de herfst stormen, winsterse dagen, sneeuwladingen en het lantaarnpaal staren maar komen. Ik ben erbij...